logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas zadba o Rzeźnika

  PR 18.02.2019, przeczytano 309 razy

W styczniu 2019 agencja kreatywna More Bananas nawiązała współpracę z kolejną krakowską restauracją - Butcher/Rzeźnik. Po stronie agencji będzie prowadzenie profili w mediach społecznościowych i dbanie o spójny wizerunek marki w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-zadba-o-rzeznika,381275,artykul.html

Butcher/Rzeźnik to restauracja, która zaczęła działać pod koniec zeszłego roku. Znajduje się w bardzo atrakcyjnej turystycznie lokalizacji, czyli na Rynku Głównym w Krakowie. W menu królują polskie produkty najwyższej jakości. Można tu skosztować zarówno soczystego steka czy burgera, jak i wyśmienitych deserów, a już wkrótce restauracja poszerzy swoje menu o dania z ryb.

- Największą zaletą restauracji jest wysoka jakość produktów, doświadczony personel i dbałość o zadowolenie gości. To właśnie o tych wartościach chcemy mówić w mediach społecznościowych. Nie zapominamy także o podkreślaniu unikalnej atmosfery centrum miasta oraz wspólnego biesiadowania przy znakomitym jedzeniu - mówi Natalia Sikora, social media specialist w More Bananas.

To już kolejna restauracja w portfolio krakowskiej agencji. Do zadań More Bananas będzie należało prowadzenie profilu restauracji na Facebooku i Instagramie. Za działania odpowiedzialna jest Natalia Sikora (social media specialist) przy wsparciu graficznym Michała Oleksieja (art director).

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764