logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas zadba o zdrowie razem z Sanity i Sensilis

  PR 24.01.2019, przeczytano 289 razy

Krakowska agencja More Bananas nawiązała współpracę z dwiema markami z branży health care: Sanity oraz Sensilis. Agencja będzie odpowiadać za prowadzenie profili marek w mediach społecznościowych według opracowanej strategii, a także kampanie z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-zadba-o-zdrowie-razem-z-sanity-i-sensilis,380921,artykul.html

Sanity to marka istniejąca na polskim rynku od 20 lat, która w portfolio posiada jakościowe oraz funkcjonalne urządzenia i akcesoria medyczne, takie jak inhalatory czy ciśnieniomierze. Produkty te wspomagają codzienną profilaktykę zdrowia dorosłych oraz dzieci.

Sensilis jest producentem naturalnych dermokosmetyków stworzonych z myślą o kobietach, które cenią jakość i bezpieczny skład produktów. Wyróżnia je brak parabenów, olejów mineralnych czy składników pochodzenia zwierzęcego.

- Stoi przed nami zadanie utrzymania spójnego wizerunku obu marek w mediach społecznościowych i zwiększenia ich rozpoznawalności wśród odbiorców. Podstawowymi wartościami, zarówno Sanity, jak i Sensilis, jest dbanie o zdrowie klientów i ich najbliższych, dlatego ważne będą dla nas takie wartości jak  naturalność czy troska, na których będziemy opierać swoje działania - mówi Natalia Sikora, social media specialist w More Bananas.

Za opiekę nad obiema markami ze strony agencji odpowiedzialne są Natalia Sikora i Katarzyna Witkowska ze wsparciem graficznym ze strony Moniki Biernat i Pauliny Janowiec.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764