Krakowska agencja More Bananas nawiązała współpracę z dwiema markami z branży health care: Sanity oraz Sensilis. Agencja będzie odpowiadać za prowadzenie profili marek w mediach społecznościowych według opracowanej strategii, a także kampanie z influencerami.
Sanity to marka istniejąca na polskim rynku od 20 lat, która w portfolio posiada jakościowe oraz funkcjonalne urządzenia i akcesoria medyczne, takie jak inhalatory czy ciśnieniomierze. Produkty te wspomagają codzienną profilaktykę zdrowia dorosłych oraz dzieci.
Sensilis jest producentem naturalnych dermokosmetyków stworzonych z myślą o kobietach, które cenią jakość i bezpieczny skład produktów. Wyróżnia je brak parabenów, olejów mineralnych czy składników pochodzenia zwierzęcego.
- Stoi przed nami zadanie utrzymania spójnego wizerunku obu marek w mediach społecznościowych i zwiększenia ich rozpoznawalności wśród odbiorców. Podstawowymi wartościami, zarówno Sanity, jak i Sensilis, jest dbanie o zdrowie klientów i ich najbliższych, dlatego ważne będą dla nas takie wartości jak naturalność czy troska, na których będziemy opierać swoje działania - mówi Natalia Sikora, social media specialist w More Bananas.
Za opiekę nad obiema markami ze strony agencji odpowiedzialne są Natalia Sikora i Katarzyna Witkowska ze wsparciem graficznym ze strony Moniki Biernat i Pauliny Janowiec.
Źródło: More Bananas