W lipcu 2021 r. more communications agency rozpoczęła współpracę z SoDA (Software Development Association Poland), największą w Polsce organizacją zrzeszającą pracodawców usług IT, reprezentującą interesy polskich software house’ów oraz promującą branżę technologiczną na rynku krajowym i międzynarodowym. Współpraca obejmuje m.in. doradztwo w zakresie public relations, public advocacy oraz działania w mediach.
SoDA powstała w 2018 r. i łączy już ponad 130 wyspecjalizowanych firm z branży IT działających na terenie Polski. Jej misją są działania na rzecz rozwoju, popularyzacji rodzimego sektora usług IT na arenie międzynarodowej oraz wspieranie transferu wiedzy i współpracy pomiędzy członkowskimi podmiotami. Obok kilkudziesięciu szkoleń, spotkań networkingowych i webinarów rocznie, SoDA jest organizatorem jednej z głównych konferencji dedykowanych firmom IT w Polsce. Tegoroczne spotkanie branży odbędzie się w Łodzi w dn. 23 i 24 września pod hasłem The future is now. Trendy, które określają polskie Software House’y.
W ramach współpracy do zadań more communications agency należy bieżące doradztwo w obszarze PR oraz public advocacy, media relacje, pozycjonowanie ekspertów organizacji w mediach oraz prowadzenie biura prasowego. Agencja odpowiada także za kompleksową obsługę medialną SoDA Conference 2021.
Z ramienia more communications agency za realizację działań dla SoDA odpowiadają Joanna Lach (Account Executive) oraz Magdalena Mikołajczak (Group Account Manager).
Klienta pozyskano w ramach działań new business. Strony nie ujawniają szczegółów współpracy.
Źródło: more communications agency