logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Communications Agency dla SoDA

  PR 16.09.2021, przeczytano 521 razy

W lipcu 2021 r. more communications agency rozpoczęła współpracę z SoDA (Software Development Association Poland), największą w Polsce organizacją zrzeszającą pracodawców usług IT, reprezentującą interesy polskich software house’ów oraz promującą branżę technologiczną na rynku krajowym i międzynarodowym. Współpraca obejmuje m.in. doradztwo w zakresie public relations, public advocacy oraz działania w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-communications-agency-dla-soda,393013,artykul.html

SoDA powstała w 2018 r. i łączy już ponad 130 wyspecjalizowanych firm z branży IT działających na terenie Polski. Jej misją są działania na rzecz rozwoju, popularyzacji rodzimego sektora usług IT na arenie międzynarodowej oraz wspieranie transferu wiedzy i współpracy pomiędzy członkowskimi podmiotami. Obok kilkudziesięciu szkoleń, spotkań networkingowych i webinarów rocznie, SoDA jest organizatorem jednej z głównych konferencji dedykowanych firmom IT w Polsce. Tegoroczne spotkanie branży odbędzie się w Łodzi w dn. 23 i 24 września pod hasłem The future is now. Trendy, które określają polskie Software House’y.

W ramach współpracy do zadań more communications agency należy bieżące doradztwo w obszarze PR oraz public advocacy, media relacje, pozycjonowanie ekspertów organizacji w mediach oraz prowadzenie biura prasowego. Agencja odpowiada także za kompleksową obsługę medialną SoDA Conference 2021.

Z ramienia more communications agency za realizację działań dla SoDA odpowiadają Joanna Lach (Account Executive) oraz Magdalena Mikołajczak (Group Account Manager).

Klienta pozyskano w ramach działań new business. Strony nie ujawniają szczegółów współpracy.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764