logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Communications Agency powiększa zespół

  PR 23.09.2021, przeczytano 265 razy
ilustracja

Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-communications-agency-powieksza-zespol,393113,artykul.html

Marek Kubisiak specjalizuje się w marketingu i komunikacji. Prowadził działania marketingowe dla polskiej akademii FC Barcelony w Warszawie oraz zajmował się sponsoringiem sportowym marki 4F, gdzie odpowiadał m.in. za współpracę z Bankiem PKO BP, PZLA oraz z Red Bullem. Organizował także wydarzenia promocyjne i szkolenia dla marek BMW oraz MINI. Kubisiak prowadzi zajęcia na Studiach Podyplomowych Marketingu Sportu oraz w Wyższej Szkole Edukacja w Sporcie. W more communications agency odpowiada za planowanie, przygotowywanie oraz implementację działań z obszaru marketingu i PR.

Jagoda Mówińska jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu  Warszawskiego. Wcześniej była związana z serwisami lifestylowymi Agora S.A.: Domosfera.pl i Cztery Kąty. Ostatnio pracowała w agencji OKK! PR, gdzie koordynowała projekty dla klientów z branży wnętrzarskiej oraz architektonicznej i zajmowała się działaniami z obszaru media relations, social media oraz koordynacją eventów. Jako Account Executive w more communications agency prowadzi działania komunikacyjne m.in. dla marki Meble Wójcik.

ilustracjastrzałka

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764