logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Communications Agency powiększa zespół

  PR 23.09.2021, przeczytano 734 razy
ilustracja

Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-communications-agency-powieksza-zespol,393113,artykul.html

Marek Kubisiak specjalizuje się w marketingu i komunikacji. Prowadził działania marketingowe dla polskiej akademii FC Barcelony w Warszawie oraz zajmował się sponsoringiem sportowym marki 4F, gdzie odpowiadał m.in. za współpracę z Bankiem PKO BP, PZLA oraz z Red Bullem. Organizował także wydarzenia promocyjne i szkolenia dla marek BMW oraz MINI. Kubisiak prowadzi zajęcia na Studiach Podyplomowych Marketingu Sportu oraz w Wyższej Szkole Edukacja w Sporcie. W more communications agency odpowiada za planowanie, przygotowywanie oraz implementację działań z obszaru marketingu i PR.

Jagoda Mówińska jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu  Warszawskiego. Wcześniej była związana z serwisami lifestylowymi Agora S.A.: Domosfera.pl i Cztery Kąty. Ostatnio pracowała w agencji OKK! PR, gdzie koordynowała projekty dla klientów z branży wnętrzarskiej oraz architektonicznej i zajmowała się działaniami z obszaru media relations, social media oraz koordynacją eventów. Jako Account Executive w more communications agency prowadzi działania komunikacyjne m.in. dla marki Meble Wójcik.

ilustracjastrzałka

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764