Morele po 20 latach zmienia logo i uruchamia platformę komunikacji pod nowym claimem marki: Zakupy online to pestka. Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji podkreślająca wygodę zakupów w serwisie e-commerce została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.
Decyzja o odświeżeniu wizerunku i sposobu komunikacji jest wynikiem sukcesywnie realizowanej przez Morele misji, jaką jest tworzenie i rozwijanie platformy, na której zakupy odbywają się w wygodny i prosty sposób. Celem podjętych działań jest także zwiększenie rozpoznawalności marki wśród osób zainteresowanych zakupem elektroniki w Internecie oraz zbudowanie wizerunku, wyraźnie wyróżniającego Morele na tle konkurencji.
- W swojej misji na pierwszym miejscu stawiamy Klienta i jego dylematy. Te związane z czasem, a w zasadzie jego brakiem, problemami poszukiwań najlepszych produktów czy najkorzystniejszych cen - mówi Radosław Zarzeczny, Head of Brand & Communications w Morele, odpowiedzialny za koordynację prac z agencją. - W naszym sklepie dajemy wygodę upraszczając zakupy online. Klienci nie muszą tracić czasu, żeby mieć pewność, że dokonali najlepszego wyboru - dodaje.
Nowa identyfikacja wizualna,platforma komunikacji oraz towarzyszący jej claim został wypracowany wspólnie z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT. Współpraca między agencją a Morele, została nawiązana w drodze przetargu, w którym celem pracy agencji było opracowanie “feel&look” marki w najważniejszych punktach styku z konsumentem.
- Morele to jedna z najbardziej popularnych marek na rynku e-commerce, firma z dużymi, uzasadnionymi ambicjami i potencjałem kreatywnym - mówi Radosław Smorga, business director w 180heartbeats. - Cieszymy się, że stale rozwijamy nasze kompetencje na płaszczyźnie brand design oraz tworzenia strategii komunikacji marek.
Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT