logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Morele po 20 latach zmienia logo i startuje z nową platformą komunikacji

  PR 22.02.2021, przeczytano 105 razy

Morele po 20 latach zmienia logo i uruchamia platformę komunikacji pod nowym claimem marki: Zakupy online to pestka. Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji podkreślająca wygodę zakupów w serwisie e-commerce została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/morele-po-20-latach-zmienia-logo-i-startuje-z-nowa-platforma-komunikacji,390306,artykul.html

Decyzja o odświeżeniu wizerunku i sposobu komunikacji jest wynikiem sukcesywnie realizowanej przez Morele misji, jaką jest tworzenie i rozwijanie platformy, na której zakupy odbywają się w wygodny i prosty sposób. Celem podjętych działań jest także zwiększenie rozpoznawalności marki wśród osób zainteresowanych zakupem elektroniki w Internecie oraz zbudowanie wizerunku, wyraźnie wyróżniającego Morele na tle konkurencji.

- W swojej misji na pierwszym miejscu stawiamy Klienta i jego dylematy. Te związane z czasem, a w zasadzie jego brakiem, problemami poszukiwań najlepszych produktów czy najkorzystniejszych cen - mówi Radosław Zarzeczny, Head of Brand & Communications w Morele, odpowiedzialny za koordynację prac z agencją. - W naszym sklepie dajemy wygodę upraszczając zakupy online. Klienci nie muszą tracić czasu, żeby mieć pewność, że dokonali najlepszego wyboru - dodaje.

Nowa identyfikacja wizualna,platforma komunikacji oraz towarzyszący jej claim został wypracowany wspólnie z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT. Współpraca między agencją a Morele, została nawiązana w drodze przetargu, w którym celem pracy agencji było opracowanie “feel&look” marki w najważniejszych punktach styku z konsumentem.

- Morele to jedna z najbardziej popularnych marek na rynku e-commerce, firma z dużymi, uzasadnionymi ambicjami i potencjałem kreatywnym - mówi Radosław Smorga, business director w 180heartbeats. - Cieszymy się, że stale rozwijamy nasze kompetencje na płaszczyźnie brand design oraz tworzenia strategii komunikacji marek.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764