logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Morizon.pl w gronie klientów agencji Cut The Mustard

  PR 21.08.2019, przeczytano 362 razy

Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/morizon.pl-w-gronie-klientow-agencji-cut-the-mustard,383659,artykul.html

Morizon.pl to serwis prezentujący mieszkania, domy, działki oraz obiekty komercyjne z Polski i zagranicy. Co miesiąc odwiedza go ponad milion osób poszukujących idealnej dla nich nieruchomości. Serwis prezentuje zarówno ogłoszenia osób prywatnych, jak i biur nieruchomości, pośredników i deweloperów. Oferta Morizon.pl dostępna jest również za pośrednictwem aplikacji na iOS i Androida. Właścicielem serwisu jest MZN Property S.A., niezależny wydawca specjalistycznych serwisów nieruchomościowych.

Współpraca jest wynikiem postępowania ofertowego, które Morizon.pl rozstrzygnął pod koniec lipca br.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Océ Colorado 1650 Canon złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
Opus B dla Gedeon-Richter
Wystartowała kampania marki Groprinosin. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764