logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mosqi.to dla EuroLOT - widoczne wyniki kampanii internetowej

   28.06.2011, przeczytano 1696 razy
ilustracjastrzałka

Od pierwszego lipca 2011 roku linie lotnicze EuroLOT uruchamiają bezpośrednie połączenia pomiędzy wybranymi polskimi miastami, a konkretniej między Pomorzem i Małopolską. Kolejne połączenia w przygotowaniu. Tymczasem, jak informuje wiceprezes EuroLOT S.A. Bartłomiej Matusewicz, już teraz bilety rozchodzą się błyskawicznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mosqi.to-dla-eurolot---widoczne-wyniki-kampanii-internetowej,12785,artykul.html

Za wsparcie sprzedaży biletów lotniczych online odpowiedzialna jest agencja Mosqi.to, która stworzyła koncepcję kreatywną oraz opracowała kompletne materiały do kampanii interaktywnej. Kreacje mają typowo sprzedażowy charakter. Zostały w nich podkreślone główne korzyści wynikające z wykorzystania nowego połączenia lotniczego - oszczędność czasu i pieniędzy.

Mosqi.to posiada duże doświadczenie w sprzedaży biletów lotniczych w Internecie, zdobyte m.in. podczas realizacji kampanii internetowych dla linii lotniczych Centralwings.

Źródło: Mosqi.to

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764