logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mosqi.to dla EuroLOT - widoczne wyniki kampanii internetowej

   28.06.2011, przeczytano 1745 razy
ilustracjastrzałka

Od pierwszego lipca 2011 roku linie lotnicze EuroLOT uruchamiają bezpośrednie połączenia pomiędzy wybranymi polskimi miastami, a konkretniej między Pomorzem i Małopolską. Kolejne połączenia w przygotowaniu. Tymczasem, jak informuje wiceprezes EuroLOT S.A. Bartłomiej Matusewicz, już teraz bilety rozchodzą się błyskawicznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mosqi.to-dla-eurolot---widoczne-wyniki-kampanii-internetowej,12785,artykul.html

Za wsparcie sprzedaży biletów lotniczych online odpowiedzialna jest agencja Mosqi.to, która stworzyła koncepcję kreatywną oraz opracowała kompletne materiały do kampanii interaktywnej. Kreacje mają typowo sprzedażowy charakter. Zostały w nich podkreślone główne korzyści wynikające z wykorzystania nowego połączenia lotniczego - oszczędność czasu i pieniędzy.

Mosqi.to posiada duże doświadczenie w sprzedaży biletów lotniczych w Internecie, zdobyte m.in. podczas realizacji kampanii internetowych dla linii lotniczych Centralwings.

Źródło: Mosqi.to

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764