Od pierwszego lipca 2011 roku linie lotnicze EuroLOT uruchamiają bezpośrednie połączenia pomiędzy wybranymi polskimi miastami, a konkretniej między Pomorzem i Małopolską. Kolejne połączenia w przygotowaniu. Tymczasem, jak informuje wiceprezes EuroLOT S.A. Bartłomiej Matusewicz, już teraz bilety rozchodzą się błyskawicznie.
Za wsparcie sprzedaży biletów lotniczych online odpowiedzialna jest agencja Mosqi.to, która stworzyła koncepcję kreatywną oraz opracowała kompletne materiały do kampanii interaktywnej. Kreacje mają typowo sprzedażowy charakter. Zostały w nich podkreślone główne korzyści wynikające z wykorzystania nowego połączenia lotniczego - oszczędność czasu i pieniędzy.
Mosqi.to posiada duże doświadczenie w sprzedaży biletów lotniczych w Internecie, zdobyte m.in. podczas realizacji kampanii internetowych dla linii lotniczych Centralwings.
Źródło: Mosqi.to