logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mosqi.to i nowa identyfikacja dla Light Move Festival

  PR 03.09.2015, przeczytano 1996 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna MOSQI.TO przygotowała nową identyfikację wizualną V edycji Festiwalu Kinetycznej Sztuki Światła – Light Move Festival.  LMF jest największym tego typu wydarzeniem w Polsce – ostatnią edycję festiwalu odwiedziło łącznie ponad 350 tys. osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mosqi.to-i-nowa-identyfikacja-dla-light-move-festival,25862,artykul.html

Nowa identyfikacja powstała z połączenia najważniejszych elementów festiwalu – światła i ruchu.

Różnorodność wykorzystanych kolorów nawiązuje do iluminacji świetlnych pojawiających się na łódzkich kamienicach – mówi Tomasz Soluch, autor identyfikacji  i Creative Director w MOSQI.TO i. – Przenieśliśmy najważniejszą ideę festiwalu ze ścian budynków na nowy logotyp. Ruch odzwierciedlony został przez nieznaczne przesunięcie elementów znaku. Całą identyfikację dopełniliśmy graficznym obrazem fali dźwiękowej, która kształtem przypomina panoramę miasta. Mamy więc połączenie ruchu, dźwięku, światła oraz koloru

Dzięki temu prostemu zabiegowi identyfikacja zachowuje dynamikę oraz jednoznacznie przedstawia główne cechy Light Move Festival.

Tegoroczna edycja Light Move Festival odbędzie się w dniach 9–11 października w centrum Łodzi.

MOSQI.TO jest partnerem wydarzenia organizowanego przez Fundację Lux Pro Monumentis. Agencja jest odpowiedzialna za identyfikację wizualną oraz materiały BTL festiwalu.  W zeszłym roku MOSQI.TO przygotowało największą w historii miasta kampanię „Łódź Pozdrawia”.

Źródło: MOSQI.TO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764