logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moto.pl najchętniej czytanym serwisem motoryzacyjnym w Polsce

  PR 12.10.2021, przeczytano 104 razy

Serwis Moto.pl publikuje treści z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także o posiadaczach samochodów, którzy szukają przydatnych informacji związanych z branżą moto. To podejście przyczyniło się do znaczącego wzrostu liczby użytkowników Moto.pl, który dziś jest największym serwisem motoryzacyjnym w Polsce zgodnie z najnowszymi wynikami Mediapanelu.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moto.pl-najchetniej-czytanym-serwisem-motoryzacyjnym-w-polsce,393341,artykul.html

Moto.pl to medium motoryzacyjne nowej ery, które nadąża za zmieniającym się światem motoryzacji. Serwis poświęcony tej tematyce nie może dziś skupiać się jedynie na testach samochodów - musi także tworzyć unikatowe treści interesujące nie tylko dla fanów motoryzacji, ale przede wszystkim dla użytkowników samochodów.

– Krokiem milowym dla naszej redakcji było uświadomienie sobie, że Moto.pl nie jest wąskim serwisem tematycznym skierowanym tylko do fanów motoryzacji – tłumaczy Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. – To miejsce, które odwiedzają miliony osób nieznających się wcale na samochodach. Nasi czytelnicy interesują się szeroko pojętym lifestylem, lubią podróżować, są coraz bardziej świadomi w kontekście ekologii. Postawienie na to i konsekwentne realizowanie wszystkich działań, zarówno redakcyjnych, jak i reklamowych, pozwoliło nam zostać liderem wśród polskich serwisów motoryzacyjnych – dodaje.

Serwis Moto.pl we wrześniu 2021 r. odnotował rekordowe wyniki w badaniu Mediapanel - blisko 5,6 mln jego realnych użytkowników wygenerowało 20,7 mln odsłon.

Do takich rezultatów Moto.pl przyczyniły się także trendy na rynku motoryzacyjnym związane z pandemią, która znacząco wpłynęła na zmianę nawyków konsumenckich. Klienci coraz częściej oglądają samochody w internecie i tam umawiają się na jazdy próbne. Redakcja serwisu Moto.pl postanowiła wykorzystać ten trend i podczas lockdownu uruchomiła format interaktywnego wideo, w którym widz może zapoznać się z samochodem, sprawdzić, ile pali lub co zmieści się do jego bagażnika.  

– Reklamodawcy docenili stworzony na Moto.pl interaktywny showroom, który pozwala dokładnie zapoznać się z ofertą konkretnych samochodów – wyjaśnia Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Dodatkowo, postawiliśmy też na unikalny kontent, który odpowiada na zapotrzebowanie komunikacyjne naszych partnerów – to m.in. “Studio Biznes”, czyli program motoryzacyjno-biznesowy, cykl “Moto2030”, w którym piszemy o nowoczesnych technologiach w motoryzacji, a także coraz szersza oferta dla branży lifestyle’owej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764