logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MotoPromo: marketing motoryzacyjny online

  PR 12.10.2012, przeczytano 1374 razy
ilustracjastrzałka

Profesjonalny serwis internetowy dla dealerów samochodowych i autokomisów bez jednorazowych, wysokich kosztów? Łatwy w obsłudze nawet dla początkujących? Oszczędność czasu, pracy i wydatków, szczególnie w obliczu narastającego kryzysu? TAK! – odpowiadają twórcy oprogramowania MotoPromo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/motopromo%3A-marketing-motoryzacyjny-online,16922,artykul.html

Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie ułatwiające codzienną pracę marketingowców, sprzedawców i osób zarządzających punktem sprzedaży samochodów. MotoPromo to intuicyjne w użytkowaniu oprogramowanie, stworzone specjalnie dla branży motoryzacyjnej – przede wszystkim dla dealerów i salonów samochodowych oraz auto komisów.

MotoPromo to kompleksowe narzędzie do marketingu internetowego. Automatycznie tworzy profesjonalną, wygodną w użytkowaniu stronę internetową stacji dealerskiej (także wielomarkowej) czy komisu samochodowego. Posiada intuicyjny system zarządzania treścią CMS, moduły prezentacji oferty samochodów dostępnych od ręki na stocku dealera, umożliwia szybki eksport i synchronizację dodanych ofert z zewnętrznymi portalami ogłoszeniowymi, prowadzenie działań promocyjnych online, organizowanie efektywnych kampanii w Internecie, generowanie kontaktów i wiele więcej.

Funkcjonalności najistotniejsze z punktu widzenia firmy podzielono na 4 główne obszary zastosowania: SPRZEDAŻ, MARKETING, WIZERUNEK i STATYSTYKI. MotoPromo znacznie ułatwia codzienną pracę, planowanie i realizowanie działań marketingowych, a przez to zwiększenie wolumenu sprzedaży. Aplikacja zmniejsza czasochłonność dodawania tych samych ofert na wielu zewnętrznych portalach ogłoszeniowych, niweluje koszty przygotowania profesjonalnego serwisu internetowego czy stron landingowych do prowadzonych kampanii marketingowych, przez co pozwala także obniżyć koszty prowadzenia tych działań i generować oszczędności, co w obliczu zbliżającego się kryzysu w branży motoryzacyjnej jest kluczowe.

MotoPromo jest dostępne także w wersji darmowej, a dla każdego zainteresowanego pełna wersja demo do samodzielnego przetestowania udostępniana jest na 48 godz.

Źródło: MotoPromo

www.motopromo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764