logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Motorola z konkursem na FIFA Club World Cup 2025

  PR 07.06.2025, przeczytano 321 razy
ilustracjastrzałka

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025. Partnerstwo z FIFA obejmuje również FIFA World Cup 2026.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/motorola-z-konkursem-na-fifa-club-world-cup-2025,409150,artykul.html

Motorola i FIFA w pełni zaprezentują swoją pasję do innowacyjności podczas FIFA Club World Cup 2025. W trakcie tegorocznych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej zaoferują kibicom niezapomniane przeżycia przenoszące w samo centrum wydarzeń. Motorola będzie wykorzystywać swoją kultową markę do działań aktywacyjnych na boisku, angażując kibiców na całym świecie.

Celem marki Motorola, jako oficjalnego smartfonowego partnera wydarzenia, jest skojarzenie jej z jednym z najpopularniejszych i najbardziej lubianych sportów na świecie - piłką nożną. Świadczy to o głęboko zakorzenionej więzi marki ze sportem, która odzwierciedla zasadnicze wartości marki: pasję, energię i innowacyjność. Motorola i Lenovo są gotowe dostarczać zintegrowane, innowacyjne technologie, dzięki którym piłka nożna stanie się jeszcze bardziej dostępna i angażująca. Obie marki chcą popularyzować tę dyscyplinę na całym świecie oraz tworzyć nowe, oparte na sztucznej inteligencji i technologiach rozwiązania dla kibiców.

Konkurs dla fanów piłki nożnej

W związku z działaniami dla kibiców piłki nożnej, od dziś zakup smartfonów Motorola z serii moto g wiąże się z niepowtarzalną szansą na wygranie pięciu dwuosobowych wyjazdów all-inclusive na FIFA Club World Cup 2025.

Zwycięzcy otrzymają nie tylko bilety na mecz w Nowym Jorku, ale marka pokryje także koszty podróży i zakwaterowania dla dwóch osób. Dzięki temu zwycięzcy będą mogli obejrzeć niezapomniany mecz finałowy (nagroda główna, miejsca 1-3) lub półfinałowy (nagroda dodatkowa, miejsca 4-5). Mecze zaplanowano na 8–9 lipca (półfinały) i 13 lipca (finał).

Źródło: Motorola Mobility

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764