logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Motoryzacja wraca do TVP

  PR 14.09.2024, przeczytano 353 razy
ilustracja

Na nowym stanowisku Tomasz Korniejew będzie odpowiadał za rozwój treści motoryzacyjnych na antenach nadawcy i w internecie, ściśle współpracując z Biurem Reklamy i Marketingu TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/motoryzacja-wraca-do-tvp,405655,artykul.html

Przez ostatnich siedem lat Tomasz Korniejew odpowiadał za rozwój serwisu motoryzacyjnego Moto.pl (Agora), którego był kolejno redaktorem naczelnym i dyrektorem. Od stycznia 2023 roku pełnił funkcję dyrektora wydawniczego Gazeta.pl w obszarze motoryzacji. Prowadził także motoryzacyjną część programu „Studio Biznes”, emitowanego na stronie głównej Gazeta.pl.

– Jesteśmy w trakcie budowania nowej Telewizji Polskiej i jestem przekonany, że powinno się w niej znaleźć miejsce także na treści atrakcyjne dla wszystkich użytkowników samochodów. Motoryzacja to coś, z czym stykamy się na co dzień, to także ważna część naszej gospodarki i innowacyjny obszar, który przechodzi transformację. Tomasz zajmie się stworzeniem formatów motoryzacyjnych na nasze strony internetowe, serwis VOD, a także będzie obecny z tematami motoryzacyjnymi na naszych antenach. Telewizja Polska w przeszłości tworzyła ciekawe programy motoryzacyjne, które cieszyły się dużą oglądalnością. Warto do tej tematyki wrócić, ale zaserwować ją w nowoczesnej formie – powiedział Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej.

W przeszłości TVP emitowała programy o tematyce motoryzacyjnej, które prowadzili m.in. Włodzimierz Zientarski, Jerzy Iwaszkiewicz czy Antoni Mielniczuk.

– Temat motoryzacji jest wielowątkowy. Dotyczy nie tylko danych technicznych i konstrukcji samochodów, ale wiąże się z wieloma aspektami związanymi z ich codzienną eksploatacją. Przygotujemy treści dla różnych odbiorców, w różnych kanałach, obejmujące różne zagadnienia. Nie zabraknie recenzji nowych modeli, relacji z premier motoryzacyjnych, pokazywania motoryzacji w ujęciu lifestylowym. Będziemy poruszać też tematy związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego czy z biznesem motoryzacyjnym. Sięgniemy też do archiwów TVP i zaserwujemy widzom prawdziwe perełki – podsumował Tomasz Korniejew.

Tomasz Korniejew obejmie stanowisko kierownika redakcji audycji specjalnych w strukturze TVP+, którą zarządza dyrektorka Monika Karasek.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764