logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MOTYF II Międzynarodowy Studencki Festiwal Ruchomej Typografii

   23.05.2014, przeczytano 1384 razy
ilustracjastrzałka

Współpraca z niemieckimi uczelniami zaowocowała jedynym takim wydarzeniem w Europie. Festiwal składa się z warsztatów, konferencji oraz pokazu filmów studenckich i jest okazją do  zapoznania się z tematyką ruchomej typografii zarówno w dziedzinie sztuki eksperymentalnej, czołówki filmowej, teledysku jak i reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/motyf-ii-miedzynarodowy-studencki-festiwal-ruchomej-typografii,21726,artykul.html

Profesjonaliści i pedagodzy z całego świata opowiedzą o pracy z tekstem dynamicznym. Przedstawią różne koncepcje wizualizacji tekstu w połączeniu z dźwiękiem.

Zaprezentowane  zostaną nowe narzędzia informatyczne pozwalające generować obraz na podstawie dźwięku i dźwięk za pomocą obrazu. Prace studenckie, wyselekcjonowane przez międzynarodowe jury, zaprezentowane będą w kinie Muranów 30 maja 2014 o godzinie 19.00 w pokazie otwartym dla publiczności, a ponadto pokazane zostaną w przerwach między wykładami konferencyjnymi w PJWSTK oraz w klubie Solec 44.

Jest to okazja by zapoznać się z twórczością młodych projektantów – studentów lub świeżych absolwentów kierunków projektowych.

30 maja – 1 czerwca 2014, Warszawa

Rejestracja, więcej informacji

Źródło: STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764