logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Motywujący recykling z Multikinem

  PR 17.07.2019, przeczytano 181 razy

Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy, który zechce wesprzeć projekt, będzie mógł zbierać punkty podlegające wymianie na specjalne bonusy m.in. od Multikina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/motywujacy-recykling-z-multikinem,383276,artykul.html

Na Placu Bankowym oraz przy ul. Ząbkowskiej stanęły pierwsze z 10 recyklomatów. Po wrzuceniu do nich pustych butelek (szklanych i plastikowych) lub aluminiowych puszek warszawiacy otrzymają ECO-punkty. Z pomocą specjalnej aplikacji na telefon będą mogli je wymienić na zniżki do Multikina! Zebrane szkło, plastik i aluminium trafią do powtórnego wykorzystania.

20 EKO-punktów podlega wymianie na kartę Rodzina do Kina, za 25 EKO-punktów uczestnicy akcji mogą otrzymać M!Kartę. Po uzbieraniu 30 EKO-punktów przysługuje zniżka na zestaw w barze – zestaw Oscar po zniżce kosztuje 14,90 zł. 40 EKO-punktów można wymienić na bilet do dowolnego Multikina w cenie 16 zł.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy uruchomić aplikację „ETS Portfel” na telefonie, zeskanować swój indywidualny kod na recyklomacie i wrzucać pojedynczo surowce, a na koncie pojawią się ECO-punkty. System jest ekologiczny - maszyny nie wymagają drukowania paragonów i posiadania kart. Aplikacja, służącą do zbierania ECO-punktów, jest dostępna w systemie Android (do pobrania tutaj) i iOS (do pobrania tutaj).

Do inicjatywy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy dołączyli partnerzy, którym szczególnie zależy na edukowaniu i zachęcaniu warszawiaków do segregacji odpadów. Zbierający ECO-punkty mogą wybrać benefity z szerokiego pakietu: rabat na kawę w Costa Coffee, tańszy bilet do Teatru Dramatycznego czy zniżki na spektakle i imprezy w Teatrze Capitol. 

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764