logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Motywujący recykling z Multikinem

  PR 17.07.2019, przeczytano 197 razy

Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy, który zechce wesprzeć projekt, będzie mógł zbierać punkty podlegające wymianie na specjalne bonusy m.in. od Multikina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/motywujacy-recykling-z-multikinem,383276,artykul.html

Na Placu Bankowym oraz przy ul. Ząbkowskiej stanęły pierwsze z 10 recyklomatów. Po wrzuceniu do nich pustych butelek (szklanych i plastikowych) lub aluminiowych puszek warszawiacy otrzymają ECO-punkty. Z pomocą specjalnej aplikacji na telefon będą mogli je wymienić na zniżki do Multikina! Zebrane szkło, plastik i aluminium trafią do powtórnego wykorzystania.

20 EKO-punktów podlega wymianie na kartę Rodzina do Kina, za 25 EKO-punktów uczestnicy akcji mogą otrzymać M!Kartę. Po uzbieraniu 30 EKO-punktów przysługuje zniżka na zestaw w barze – zestaw Oscar po zniżce kosztuje 14,90 zł. 40 EKO-punktów można wymienić na bilet do dowolnego Multikina w cenie 16 zł.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy uruchomić aplikację „ETS Portfel” na telefonie, zeskanować swój indywidualny kod na recyklomacie i wrzucać pojedynczo surowce, a na koncie pojawią się ECO-punkty. System jest ekologiczny - maszyny nie wymagają drukowania paragonów i posiadania kart. Aplikacja, służącą do zbierania ECO-punktów, jest dostępna w systemie Android (do pobrania tutaj) i iOS (do pobrania tutaj).

Do inicjatywy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy dołączyli partnerzy, którym szczególnie zależy na edukowaniu i zachęcaniu warszawiaków do segregacji odpadów. Zbierający ECO-punkty mogą wybrać benefity z szerokiego pakietu: rabat na kawę w Costa Coffee, tańszy bilet do Teatru Dramatycznego czy zniżki na spektakle i imprezy w Teatrze Capitol. 

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drugie życie banerów reklamowych
Według badań przeprowadzonych przez firmę Biffa zajmującą się gospodarką odpadami, w każde święta Bożego Narodzenia ilość odpadów wytwarzanych w Wielkiej Brytanii wzrasta o 30 procent. I chociaż sami Polacy nie generują porażającej ilości śmieci, na finalny poziom wielkości wyprodukowanych odpadków wpływa specyfika naszego przemysłu oraz produkcja energii....
Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i...
Harbingers wita Weronikę Bazarnik – Content Marketing Specialist
W grudniu szeregi krakowskiej agencji digitalowej Harbingers zasiliła Weronika Bazarnik. Weronika dołączyła do zespołu jako Content Marketing Specialist.
ORLEN Team wzmocnił kolejny utytułowany sportowiec – Bartłomiej Marszałek, pierwszy w historii Polak startujący w wodnej Formule 1, najbardziej prestiżowej i widowiskowej klasie wyścigów motorowodnych na świecie. PKN ORLEN w sezonie 2020 i 2021 będzie wspierać go w walce o mistrzowski tytuł.
Nowi eksperci w zespole Locomotive
Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyło dwóch nowych ekspertów. W grudniu 2019 załogę zasilił Rafał Paruszewski obejmując stanowisko postproduction supervisor. Kilka miesięcy wcześniej, wiosną 2019 roku, do firmy dołączył Andrzej Jękot obejmując stanowisko generalisty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764