logo
WIADOMOŚCI

Moveapp wdraża chatbota dla GPW w Warszawie

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 199 razy
ilustracjastrzałka

„GPW Asystent” to pierwszy bot w historii Giełdy, stworzony przez twórców aplikacji mobilnych z MoveApp (Grupa Me & My Friends). Umożliwia on inwestorom szybki dostęp do indeksów i notowań spółek oraz udostępnia najnowsze wiadomości rynkowe z Polskiej Agencji Prasowej, dotyczące emitentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moveapp-wdraza-chatbota-dla-gpw-w-warszawie,35769,artykul.html

Asystent działa w oparciu o platformę Facebook Messenger i wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji oraz aplikacji do czatowania. Aby skorzystać z pomocy tego narzędzia wystarczy wybrać „GPW Asystent” na liście kontaktów w komunikatorze i wysłać wiadomość np. z nazwą spółki. W odpowiedzi otrzymamy aktualne notowania oraz inne przydatne informacje, dotyczące m.in. raportów bieżących czy okresowych.

- Bot GPW ma stać się wirtualnym asystentem, zapewniającym prosty i szybki dostęp do danych giełdowych. Docelowo będzie on dostarczał także wykresy notowań oraz umożliwi ustawianie indywidualnych powiadomień dla konkretnych spółek. - mówi Bartosz Brażewicz-Dosiółko, Creative Director z MoveApp, warszawskiej spółki, należącej do Grupy Me & My Friends.

- Realizacja projektów takich jak GPW Asystent pozwala nam wykorzystać nowe technologie i rozwiązania komunikacyjne. Liczymy na to, że będzie ciekawym uzupełnieniem dla aplikacji mobilnej GPW i platformy GPWTr@der. - mówi Justyna Rachańska, p.o. Dyrektor Działu Komunikacji i Marketingu GPW.

Jest to pierwsza, pilotażowa odsłona narzędzia przeznaczonego zarówno dla inwestorów, jak i osób zainteresowanych rynkiem kapitałowym. „GPW Asystent” jest już dostępny dla użytkowników Messengera i jak zapowiadają pomysłodawcy z MoveApp – będzie stale rozwijany o nowe, przydatne dla inwestorów funkcje.

Źródło: MoveApp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - autorska kampania polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 158 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone