logo
WIADOMOŚCI

Moveapp wdraża chatbota dla GPW w Warszawie

  PR 13.03.2018, przeczytano 279 razy
ilustracjastrzałka

„GPW Asystent” to pierwszy bot w historii Giełdy, stworzony przez twórców aplikacji mobilnych z MoveApp (Grupa Me & My Friends). Umożliwia on inwestorom szybki dostęp do indeksów i notowań spółek oraz udostępnia najnowsze wiadomości rynkowe z Polskiej Agencji Prasowej, dotyczące emitentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moveapp-wdraza-chatbota-dla-gpw-w-warszawie,35769,artykul.html

Asystent działa w oparciu o platformę Facebook Messenger i wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji oraz aplikacji do czatowania. Aby skorzystać z pomocy tego narzędzia wystarczy wybrać „GPW Asystent” na liście kontaktów w komunikatorze i wysłać wiadomość np. z nazwą spółki. W odpowiedzi otrzymamy aktualne notowania oraz inne przydatne informacje, dotyczące m.in. raportów bieżących czy okresowych.

- Bot GPW ma stać się wirtualnym asystentem, zapewniającym prosty i szybki dostęp do danych giełdowych. Docelowo będzie on dostarczał także wykresy notowań oraz umożliwi ustawianie indywidualnych powiadomień dla konkretnych spółek. - mówi Bartosz Brażewicz-Dosiółko, Creative Director z MoveApp, warszawskiej spółki, należącej do Grupy Me & My Friends.

- Realizacja projektów takich jak GPW Asystent pozwala nam wykorzystać nowe technologie i rozwiązania komunikacyjne. Liczymy na to, że będzie ciekawym uzupełnieniem dla aplikacji mobilnej GPW i platformy GPWTr@der. - mówi Justyna Rachańska, p.o. Dyrektor Działu Komunikacji i Marketingu GPW.

Jest to pierwsza, pilotażowa odsłona narzędzia przeznaczonego zarówno dla inwestorów, jak i osób zainteresowanych rynkiem kapitałowym. „GPW Asystent” jest już dostępny dla użytkowników Messengera i jak zapowiadają pomysłodawcy z MoveApp – będzie stale rozwijany o nowe, przydatne dla inwestorów funkcje.

Źródło: MoveApp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone