logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Movember: kampania społeczna Dzień Slipek

  PR 02.11.2024, przeczytano 226 razy
ilustracjastrzałka

Każdego roku wielu mężczyzn zaniedbuje regularne badania. Szczególnie młodsze pokolenia wstydzą się wizyt u lekarza lub ignorują objawy. Wczesna diagnoza może uratować życie, dlatego kontrola nad tym, co dzieje się pod ubraniem, jest kluczowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/movember%3A-kampania-spoleczna-dzien-slipek,406318,artykul.html

Slipy, choć dziś często uznawane za niemodne, w akcji Dzień Slipek zyskują nowe, symboliczne znaczenie. Kojarzone z męskością, pewnością siebie i kontrolą, przypominają o konieczności dbania o to, co “w środku” – dosłownie i w przenośni.

ilustracjastrzałka

Dzień Slipek, obchodzony 15 listopada, to nie tylko zabawa, ale przede wszystkim ważna inicjatywa promująca zdrowie mężczyzn. Jest pretekstem do przełamania tabu i do rozpoczęcia rozmów na trudne tematy związane z nowotworami jąder i prostaty. Przypomina, że regularne badania dotyczą mężczyzn w każdym wieku i są kluczem do zachowania dobrego zdrowia.

Akcja stawia na humor i dystans do siebie, zachęcając mężczyzn do zakładania slipów i dzielenia się zdjęciami m.in. w social mediach, w ramach wyzwania #DzienSlipek. Celem ma być pokazanie, że prawdziwy mężczyzna nie boi się wyzwań, zarówno związanych z modą jak i ze zdrowiem mężczyzn.

Pomysłodawcą akcji Dzień Slipek jest Kontri.pl

Źródło: Kontri.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764