W MOVIads z wielkim zaangażowaniem propagujemy rozwiązania mające pozytywny wpływ na wzrost bezpieczeństwa i zaufania do reklamy internetowej w Polsce. Dlatego z ogromną przyjemnością informujemy, iż powiększyliśmy grono sygnatariuszy nowego programu Qualid IAB oraz Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic KDPRP w grupie sieci reklamowych.
Program Qualid IAB Polska integruje uczestników branży programatycznej w dążeniu do poprawy jakości reklamy online, edukacji i promowaniu sprawdzonych rozwiązań. Koncentruje się na obszarach, mających kluczowy wpływ na bezpieczeństwo reklamowanych marek BrandSafetyy), oszustwa i ruch fake’owy Antii-Fraud), bezpieczeństwo podczas zautomatyzowanego systemu zakupu reklam Programmaticc) oraz najważniejsze: na wzroście znaczenia wszechstronnej, jakościowej oceny skuteczności reklamy cyfrowej Viewability).
Przystępując natomiast do sygnatariuszy KDPRP zobowiązaliśmy się do podnoszenia jakości i standardów modelu programatycznego zakupu reklam.
Wspólnie z IAB Polska oraz pozostałymi sygnatariuszami, współtworzymy bezpieczny oraz transparentny ekosystem programmatic w Polsce.
Źródło: MOVIads