logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mowi startuje z kampanią 360 stopni. Codemedia partnerem strategicznym

  PR 11.04.2019, przeczytano 668 razy

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harvest w 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mowi-startuje-z-kampania-360-stopni.-codemedia-partnerem-strategicznym,382044,artykul.html

Mowi Poland S.A. należy do grupy Mowi ASA, światowego potentata w branży akwakultury i jednego z dostawców owoców morza. To jedyny koncern na świecie, który może poszczycić się posiadaniem pełnej kontroli nad procesem hodowli łososi atlantyckich, ich przetwarzania oraz dostarczania finalnych produktów do klientów „from feed to plate”.

Kampania koordynowana przez Codemedia ma na celu promocję zdrowego i unikalnego produktu, jakim jest łosoś Mowi, a także przekonać konsumentów, że jest to świetna propozycja zarówno na szybki obiad, jak i na przyjęcie oraz że łatwo go przygotować na wiele sposobów.

Kampania telewizyjna pod hasłem „Salmon is good. Mowi is goodness” wystartuje już 15 kwietnia br. Promocja obejmie także prasę lifestylową i działania w social mediach (Facebook i Instagram). W ramach kompleksowej obsługi serwisów społecznościowych, Codemedia odpowiada również za współpracę z influencerami, produkcję materiałów wideo oraz czaty kulinarne i konkursy.

Elementem kampanii są także degustacje dań z łososiem Mowi w popularnych GoodTruckach zlokalizowanych w okolicach biurowców w różnych miastach Polski. Koncepcje tych działań wypracowała agencja Ten Zacharski. Zostaną one wzmocnione komunikacją w social mediach. W kolejnych etapach kampanii przewidziane są działania z zakresu digital we współpracy z twórcami takimi jak Olga Smile, Po Prostu Pycha, Poezja smaku i Magiczny Składnik oraz kampania outdoorowa.

Produkty Mowi są dostępne na polskim rynku od 27 marca w supermarketach Makro i Carrefour, a w najbliższym czasie lista ma się poszerzyć o wybrane sklepy sieci Tesco i Auchan. Nasz rodzimy rynek jest pierwszym, na którym Marine Harvest promuje się pod nową nazwą – Mowi. Kolejne kraje, gdzie marka zadebiutuje w nowej odsłonie to Francja i Holandia. Oferta Mowi skierowana jest m.in. do wymagających konsumentów, osób zainteresowanych zdrowiem oraz tematyką fitness i trendami eko. Długofalowa kampania 360° jest zaplanowana tak, aby precyzyjnie docierać do grupy docelowej.

- O nasze ryby dbamy na każdym etapie produkcji, co przekłada się na ich jakość i smak. Szeroka promocja pozwoli nam skuteczniej poinformować o tym naszych konsumentów. Co więcej, w spotach reklamowych podkreślamy, że łosoś Mowi jest idealnym składnikiem każdego posiłku. - Emilia Schomburg Brand Communication Director, Mowi Poland S.A.    

- Kampania to kolejny projekt jaki Codemedia realizuje dla Mowi Poland (dawniej Marine Harvest). Cieszymy się, że naszą pracą i efektami zdobyliśmy zaufanie spółki. Do współpracy podchodzimy bardzo entuzjastycznie. Jako niesieciowy dom mediowy udowadniamy, że polskie podmioty mogą obsługiwać globalne marki. - Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia

Za lokalizacje i przygotowanie materiałów ATL, BTL i online na rynek polski odpowiada agencja Ten Zacharski.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764