logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mowi startuje z kampanią 360 stopni. Codemedia partnerem strategicznym

  PR 11.04.2019, przeczytano 611 razy

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harvest w 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mowi-startuje-z-kampania-360-stopni.-codemedia-partnerem-strategicznym,382044,artykul.html

Mowi Poland S.A. należy do grupy Mowi ASA, światowego potentata w branży akwakultury i jednego z dostawców owoców morza. To jedyny koncern na świecie, który może poszczycić się posiadaniem pełnej kontroli nad procesem hodowli łososi atlantyckich, ich przetwarzania oraz dostarczania finalnych produktów do klientów „from feed to plate”.

Kampania koordynowana przez Codemedia ma na celu promocję zdrowego i unikalnego produktu, jakim jest łosoś Mowi, a także przekonać konsumentów, że jest to świetna propozycja zarówno na szybki obiad, jak i na przyjęcie oraz że łatwo go przygotować na wiele sposobów.

Kampania telewizyjna pod hasłem „Salmon is good. Mowi is goodness” wystartuje już 15 kwietnia br. Promocja obejmie także prasę lifestylową i działania w social mediach (Facebook i Instagram). W ramach kompleksowej obsługi serwisów społecznościowych, Codemedia odpowiada również za współpracę z influencerami, produkcję materiałów wideo oraz czaty kulinarne i konkursy.

Elementem kampanii są także degustacje dań z łososiem Mowi w popularnych GoodTruckach zlokalizowanych w okolicach biurowców w różnych miastach Polski. Koncepcje tych działań wypracowała agencja Ten Zacharski. Zostaną one wzmocnione komunikacją w social mediach. W kolejnych etapach kampanii przewidziane są działania z zakresu digital we współpracy z twórcami takimi jak Olga Smile, Po Prostu Pycha, Poezja smaku i Magiczny Składnik oraz kampania outdoorowa.

Produkty Mowi są dostępne na polskim rynku od 27 marca w supermarketach Makro i Carrefour, a w najbliższym czasie lista ma się poszerzyć o wybrane sklepy sieci Tesco i Auchan. Nasz rodzimy rynek jest pierwszym, na którym Marine Harvest promuje się pod nową nazwą – Mowi. Kolejne kraje, gdzie marka zadebiutuje w nowej odsłonie to Francja i Holandia. Oferta Mowi skierowana jest m.in. do wymagających konsumentów, osób zainteresowanych zdrowiem oraz tematyką fitness i trendami eko. Długofalowa kampania 360° jest zaplanowana tak, aby precyzyjnie docierać do grupy docelowej.

- O nasze ryby dbamy na każdym etapie produkcji, co przekłada się na ich jakość i smak. Szeroka promocja pozwoli nam skuteczniej poinformować o tym naszych konsumentów. Co więcej, w spotach reklamowych podkreślamy, że łosoś Mowi jest idealnym składnikiem każdego posiłku. - Emilia Schomburg Brand Communication Director, Mowi Poland S.A.    

- Kampania to kolejny projekt jaki Codemedia realizuje dla Mowi Poland (dawniej Marine Harvest). Cieszymy się, że naszą pracą i efektami zdobyliśmy zaufanie spółki. Do współpracy podchodzimy bardzo entuzjastycznie. Jako niesieciowy dom mediowy udowadniamy, że polskie podmioty mogą obsługiwać globalne marki. - Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia

Za lokalizacje i przygotowanie materiałów ATL, BTL i online na rynek polski odpowiada agencja Ten Zacharski.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764