logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#MówiąNaMieście, że warto pobrać… Energetyczny przewodnik po Warszawie

  PR 19.09.2018, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka

Uwaga, uwaga! Kurtyna w górę, orkiestra tusz … sensacja rewelacja. Już w ogólnem dostępie z fenomenalną wprost energią, jedyny w swojem rodzaju przewodnik po naszej ukochanej stolicy. I co my tu widzim Szanowna Frekwencjo? Miejsca legularnie znane, choć w innem ciut ujęciu, kolorycie i ciekawej okoliczności w liczbie 15. Zarówno podobnież znajdziecie tu przekazy fest zadziwiające, stawiające w sporem zaskoczeniu nawet wybitnych fachmanów czy badaczy oraz miłośników tajemnic Syreniego Grodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mowianamiescie%2C-ze-warto-pobrac%E2%80%A6-energetyczny-przewodnik-po-warszawie,379394,artykul.html

Wszystkie wyszczególnione tu atrakcje są „pod napięciem”, czyli energetyczne jak sieć trakcyjna dzyndzajów warszaskich. Dają fenomenalną radość i pozytywne siłe poznawcze. Przy konstrukcji owego spacerownika rączęta swe maczały: szpecjalistyczna platforma do obniżania i leguracji rachuneczków MAM wespół w zespół z innogy Polska – sprzedawcą tego elektrycznego towaru.

Energetyczny przewodnik po Warszawie można bez zbędnych kosztów przytuchlić ze stronki https://media.jamam.pl i to już od 18 września roku obecnego. Każden jeden rodak warszaski jak i zarówno turysta, z odwiedzinami w mieście akuratnie przebywający, takowy przewodnik na swem wyposażeniu mieć powinien.

Warszawa od czasów prezydentury Sokratesa Starynkiewicza u schyłku XIX w. zaczęła z mozołem tworzyć infrastrukturę wielkiego miasta. Na przełomie stuleci stała się metropolią. Wielką rolę odegrała w tym procesie elektryfikacja. Miasto rozbłysło światłami, ruszyły tramwaje elektryczne, w kamienicach budowano windy, a sieć telefonów tuż przed wybuchem pierwszej wojny światowej była bardziej gęsta niż w Paryżu. Lata międzywojenne to czas, gdy główne ulice stolicy zalała fala wielobarwnych neonów, radio przeżywało swój złoty wiek, zaś do mieszkań masowo trafiały reklamowane przez elektrownię urządzenia ułatwiające codzienne życie – tłumaczy Jerzy Majewski, varsavianista, historyk sztuki. – Dziś nikt z nas nie wyobraża sobie życia miasta bez energii elektrycznej. Poza funkcją stricte użytkową coraz częściej jest ona wykorzystywana także w innych celach. Nieograniczona kreatywność ludzka pozwala wykorzystywać prąd m.in. do tworzenia najbardziej nieoczywistych miejsc i rozwiązań. Podróż po stolicy pokazanej w „Energetycznym przewodniku po Warszawie” będzie sentymentalna dla tych, którzy pamiętają kultowy dziś neon restauracji Ambasador, fascynująca dla tych, którzy są fanami wirtualnej rzeczywistości, ale przede wszystkim elektryzująca dla wszystkich, którzy kochają Warszawę – dodaje.

Muzealne obiekty dla bardziej wytrawnych, czarowne zakamarki naszego miasta dla entuzjastów spacerów i doznań odkrywczych. Tylko tu i za zupełne darmoszkie, czyli w tak zwanem gratisie, możecie rzeczony przewodnik ze strony centrum prasowego platformy MAM pobrać i w delektację zapodawać https://media.jamam.pl.

Pośród piętnastu wyszczególnionych w nim miejsc, znajdziecie takie oto nieziemskie atrakcje: Disco:VR, najwyżej położony basen kąpielowy w Warszawie, Muzeum Neonów, pierwsze w Polsce i jedno z nielicznych w świecie całym muzeów sztuce elektrograficznej poświęconych. Muzeum znajduje się na warszawskiej Pradze. W jego prezentacji przebywa około stu antycznych neonów oraz insze lekramowe instalacje. Szyldy, które niegdyś cudownie zdobiły warszawskie ulyce, w wielu okolicznościach projektowane były przez znamienitych polskich speców od artystycznych uniesień. Te cieszą oko nie tylko rodowitych warszawiaków, ale także turystów obieżyświatów, miasto nasze odwiedzających.

W przewodniku natraficie również na nieodkryte przez wielu Interaktywne Muzeum Flipperów Pinball Station. To małe prywatne muzeum, umiejscowione jest na rzut beretem od centra stolicy, a jednocześnie jako salon gier radość gościom swym wnosi. Każden jeden odwiedzający ma szansę na czasowo wstecznem biegu w okoliczność się wpisać i zdolności swych na jednym z 40 eksponatów popróbować. Poza flipperami, nawiązującymi do ulubionych postaci popkultury, można tu znaleźć unikat prawdziwy czyli automat do gry z Roku Pańskiego 1938.

Energetyczny przewodnik po Warszawie wyrychtowano na okoliczność kampanii „Mówią na mieście!”, którą wspólnie prowadzą szpecjalistyczna platforma do obniżania i leguracji rachuneczków MAM wespół w zespół z innogy Polska – sprzedawcą elektrycznego towaru.

Całe przedsięwzięcie nawiązuje do znanych i lubianych miejsc kochanej Warszawy, a jej zamiarem jest zachęcenie klejntów innogy Polska do korzystania z platformy MAM
i jednocześnie do obniżania rachunków za energię fest elektryczną.

Informacja prasowa została przygotowana w gwarze warszawskiej we współpracy ze Stowarzyszeniem Gwara Warszawska.

Źródło: MAM

www.jamam.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764