logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mówimy o tym, co ważne - nowa kampania reklamowa Radia Tok FM

  PR 09.05.2022, przeczytano 324 razy

Radio TOK FM rozpoczęło nową kampanię wizerunkową, w której podkreśla unikalność i wagę podejmowanych przez redakcję tematów. Reklamy stacji z hasłem "Mówimy o tym, co ważne", zachęcające do słuchania programów TOK FM także w aplikacji mobilnej i na tokfm.pl, od początku maja 2022 r. można zobaczyć w prasie, internecie, kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w wybranych polskich miastach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mowimy-o-tym%2C-co-wazne---nowa-kampania-reklamowa-radia-tok-fm,395749,artykul.html

- Radio TOK FM od zawsze mówi o tym, co ważne - podejmujemy ciekawe i odważne tematy, szukamy odpowiedzi na trudne pytania. Do audycji zapraszamy ekspertów i publicystów, z którymi wspólnie analizujemy i komentujemy bieżące wydarzenia polityczne, społeczne oraz gospodarcze. Stałe miejsce w ramówce mają również programy dotyczące m.in. kultury, sztuki, filozofii, zdrowia oraz nowych technologii. Dlatego programów TOK FM mogą słuchać wszyscy żywo zainteresowani aktualnościami oraz ich obiektywną analizą, popartą rzetelnym dziennikarstwem. Po prostu Radia TOK FM warto słuchać, aby zrozumieć - komentuje Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.

Zalety Radia TOK FM podkreśla najnowsza kampania wizerunkowa rozgłośni - z hasłem "Mówimy o tym, co ważne". W działaniach promocyjnych zespół stacji zachęca wszystkich odbiorców do słuchania audycji i cykli TOK FM także w internecie - na stronie tokfm.pl lub w aplikacji mobilnej TOK FM.

Od maja br. reklamy Radia TOK FM można zobaczyć w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Polityka"), internecie (m.in. na Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl i Facebooku), na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym tych należących do AMS, oraz w kinach Helios w wybranych miastach. Kampania jest zaplanowana na najbliższych kilka tygodni. Działania przygotował dział promocji Radia TOK FM.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764