logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Możliwość komentowania publikacji w najnowszej wersji aplikacji Wyborcza

  PR 29.07.2022, przeczytano 267 razy

W drugiej połowie lipca 2022 r. ukazała się aktualizacja aplikacji Wyborcza, która umożliwia użytkownikom komentowanie publikacji przygotowanych przez zespół "Gazety Wyborczej" i dyskutowanie z innymi internautami na temat bieżących wydarzeń. Funkcja jest dostępna dla subskrybentów Wyborcza.pl. Nową wersję aplikacji można pobrać na urządzenia z systemami operacyjnymi Android i iOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mozliwosc-komentowania-publikacji-w-najnowszej-wersji-aplikacji-wyborcza,396742,artykul.html

Najnowsza aktualizacja aplikacji Wyborcza, dostępna od połowy lipca 2022 r. w sklepach Google Play i AppStore, pozwala użytkownikom na większe zaangażowanie i pozostawianie komentarzy pod artykułami. Zespół "Wyborczej", odpowiadając na powracające prośby prenumeratorów cyfrowych korzystających z aplikacji, wdrożył funkcję, dzięki której mogą oni odnosić się do redakcyjnych publikacji, a także wchodzić w dyskusję z innymi internautami.

Komentarze widoczne są dla subskrybentów Wyborcza.pl zarówno w aplikacji, jak i w serwisie. Użytkownicy bez wykupionej prenumeraty mogą je czytać tylko pod ogólnodostępnymi artykułami.

Jednocześnie osoby korzystające z aplikacji, które wolą się skupić na treściach bez komentarzy, mogą wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojego konta.

Zespół "Wyborczej" informuje użytkowników o zmianie w sklepach z aplikacjami, a także w samej aplikacji Wyborcza - dzięki nowemu mechanizmowi powiadomień o ważnych nowościach po aktualizacji i ponownym uruchomieniu aplikacji ukaże się w niej specjalny komunikat.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764