logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Możliwości HP Latex R-Series 2020 Edition - webinar HP

  PR 05.06.2020, przeczytano 603 razy

Biorąc pod uwagę wszystkie odwołane lub przełożone w ostatnich miesiącach wydarzenia, wystawy i targi może się wydawać, że branża drukarska stanęła chwilowo w miejscu. Nic bardziej mylnego! Firma HP zaprasza na interaktywny webinar, podczas którego zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania wykorzystujące przełomową technologię HP Latex: HP Latex R-Series 2020 Edition.  O tym, dlaczego warto wziąć w nim udział mówi Terry Raghunath, menedżer ds. rozwoju biznesu w obszarze rozwiązań graficznych HP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mozliwosci-hp-latex-r-series-2020-edition---webinar-hp,387304,artykul.html

Jakie zagadnienia zostaną poruszone na  spotkaniu?

Terry Raghunanth: – Webinar zaplanowany na 17 czerwca br. (środa) rozpoczniemy od pytania: co by było, gdyby istniała alternatywa dla technologii drukowania UV – np. czysta, bezwonna technologia na bazie wody, która pozwala osiągnąć doskonałą jakość obrazu, w tym prawdziwą biel, ale będąca równie łatwa w użyciu jak każdy inny atrament? Dwa lata temu firma HP odpowiedziała na to pytanie, wprowadzając na rynek drukarski serię HP Latex R.

W dalszej części spotkania sprawdzimy wspólnie, na jakie potrzeby rynku odpowiadają wprowadzone innowacje HP Latex R-Series 2020 Edition. Opowiemy o bogatych możliwościach, które najnowsze aktualizacje serii R zaoferują użytkownikom. Zaprezentujemy również najciekawsze historie klientów firmy, które najlepiej ukazują ich pracę i osiągnięcia na całym świecie.

Dla kogo przede wszystkim  skierowane  jest to spotkanie?

Terry Raghunanth: – Szczególnie ucieszy nas obecność aktualnych użytkowników HP Latex oraz nowicjuszy, zainteresowanych poznaniem tej technologii. Zagadnienia, które planujemy poruszyć podczas webinaru z pewnością przydadzą się osobom z wielu różnych sektorów, w tym tych związanych z rynkiem detalicznym, przedsiębiorcom zajmującym się krótkoterminową produkcją opakowań promocyjnych, termoformowaniem oraz zainteresowanych możliwościami hybrydowymi.  Oczywiście jak zawsze mile widziani są także przedstawiciele mediów!

Chciałbym także zauważyć, że nawet w „normalnych okolicznościach” nie wszyscy mogą wziąć udział w tradycyjnym wydarzeniu, np. pokazie na wystawie branżowej. Dlatego wykorzystując format online, jako organizatorzy pragniemy zapewnić publiczności maksymalną dostępność eventu. Zamiast na suchych szczegółach technicznych, skoncentrujemy się na niesamowitych możliwościach i potencjale serii HP Latex R. Wydarzenie online zakończy się serią Q&A, aby uczestnicy mogli przedyskutować interesujące ich kwestie wspólnie z ekspertami HP.

Kiedy odbędzie się webinar HP Latex 2020 i jak można się zarejestrować?

Terry Raghunanth: – Webinar HP Latex R-Series 2020 Edition odbędzie się 17 czerwca (środa) 2020 r. o godz. 12.00.

TUTAJ można dokonać bezpłatnej rejestracji i otrzymać link do webinaru za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764