logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Możliwości HP Latex R-Series 2020 Edition - webinar HP

  PR 05.06.2020, przeczytano 525 razy

Biorąc pod uwagę wszystkie odwołane lub przełożone w ostatnich miesiącach wydarzenia, wystawy i targi może się wydawać, że branża drukarska stanęła chwilowo w miejscu. Nic bardziej mylnego! Firma HP zaprasza na interaktywny webinar, podczas którego zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania wykorzystujące przełomową technologię HP Latex: HP Latex R-Series 2020 Edition.  O tym, dlaczego warto wziąć w nim udział mówi Terry Raghunath, menedżer ds. rozwoju biznesu w obszarze rozwiązań graficznych HP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mozliwosci-hp-latex-r-series-2020-edition---webinar-hp,387304,artykul.html

Jakie zagadnienia zostaną poruszone na  spotkaniu?

Terry Raghunanth: – Webinar zaplanowany na 17 czerwca br. (środa) rozpoczniemy od pytania: co by było, gdyby istniała alternatywa dla technologii drukowania UV – np. czysta, bezwonna technologia na bazie wody, która pozwala osiągnąć doskonałą jakość obrazu, w tym prawdziwą biel, ale będąca równie łatwa w użyciu jak każdy inny atrament? Dwa lata temu firma HP odpowiedziała na to pytanie, wprowadzając na rynek drukarski serię HP Latex R.

W dalszej części spotkania sprawdzimy wspólnie, na jakie potrzeby rynku odpowiadają wprowadzone innowacje HP Latex R-Series 2020 Edition. Opowiemy o bogatych możliwościach, które najnowsze aktualizacje serii R zaoferują użytkownikom. Zaprezentujemy również najciekawsze historie klientów firmy, które najlepiej ukazują ich pracę i osiągnięcia na całym świecie.

Dla kogo przede wszystkim  skierowane  jest to spotkanie?

Terry Raghunanth: – Szczególnie ucieszy nas obecność aktualnych użytkowników HP Latex oraz nowicjuszy, zainteresowanych poznaniem tej technologii. Zagadnienia, które planujemy poruszyć podczas webinaru z pewnością przydadzą się osobom z wielu różnych sektorów, w tym tych związanych z rynkiem detalicznym, przedsiębiorcom zajmującym się krótkoterminową produkcją opakowań promocyjnych, termoformowaniem oraz zainteresowanych możliwościami hybrydowymi.  Oczywiście jak zawsze mile widziani są także przedstawiciele mediów!

Chciałbym także zauważyć, że nawet w „normalnych okolicznościach” nie wszyscy mogą wziąć udział w tradycyjnym wydarzeniu, np. pokazie na wystawie branżowej. Dlatego wykorzystując format online, jako organizatorzy pragniemy zapewnić publiczności maksymalną dostępność eventu. Zamiast na suchych szczegółach technicznych, skoncentrujemy się na niesamowitych możliwościach i potencjale serii HP Latex R. Wydarzenie online zakończy się serią Q&A, aby uczestnicy mogli przedyskutować interesujące ich kwestie wspólnie z ekspertami HP.

Kiedy odbędzie się webinar HP Latex 2020 i jak można się zarejestrować?

Terry Raghunanth: – Webinar HP Latex R-Series 2020 Edition odbędzie się 17 czerwca (środa) 2020 r. o godz. 12.00.

TUTAJ można dokonać bezpłatnej rejestracji i otrzymać link do webinaru za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764