logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MP Power Awards: nagrody branży eventowej rozdane

   15.05.2014, przeczytano 7990 razy

Podczas MP Power Night – finału MP Power Awards i konkursu towarzyszącego Kreatywny Roku Branży Eventowej poznaliśmy tegorocznych laureatów, nagrodzone projekty i obiekty eventowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mp-power-awards%3A-nagrody-branzy-eventowej-rozdane,21651,artykul.html

Celem pierwszego konkursu branży eventowej – MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży.
W konkursie Kreatywny Roku Branży Eventowej, towarzyszącym MP Power Awards, jury poszukiwało najlepszych kreatywnych wyspecjalizowanych w sektorze eventowym oraz ludzi, którzy mają potencjał, by rozwijać swoją karierę w tym kierunku.

Trzydziestoosobowe Jury, złożone z przedstawicieli korporacji, agencji i podwykonawców, pod przewodnictwem Agnieszki Majkowskiej, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży w Prudential Polska, oceniało zarówno kreację wydarzenia, jaki i jego produkcję, logistykę, sposób realizacji celów klienta/kampanii oraz efekty tych działań. W plebiscycie MP Power 12 zostały wyróżnione osoby reprezentujące różne sektory branży, które, oprócz tego, że są ekspertami w swojej dziedzinie, cechuje nastawienie na współpracę, etyka branżowa, zaangażowanie w rozwój rodzimego rynku spotkań.

Nagrody zostały wręczone podczas gali MP Power Night, która odbyła się w Klubie Biznesowym Stadionu Narodowego w Warszawie. Zwycięzców ogłaszali członkowie Jury MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej oraz przedstawicieli firm – partnerów gali.

Wygrani otrzymali statuetkę złotego Powera. Laureaci plebiscytu Power 12 otrzymali także płyty albumy fotografii United States of Beta – Poles jazz the World oraz dobrane specjalnie do każdej z osób wino z portfolio Rafa Wino. Zwycięzców oklaskiwali przedstawiciele agencji eventowych, incentive travel, PCO, DMC, stowarzyszeń i korporacji oraz instytucji publicznych.

MP Power Night poprowadził dziennikarz Michał Figurski. Podczas wieczoru zaśpiewali Małgosia Hutek i Nick Sinckler w projekcie United States of Beta – Poles jazz the World.

After party poprowadził Hirek Wrona. Galę reżyserował Krzysztof Kris Adamski. Strategicznymi partnerami wydarzenia byli Stadion Narodowy w Warszawi, Belvedere Ctaring by Design, Trias Venue & Event Support.

Organizatorem konkursu MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej oraz gali finałowej jest MeetingPlanner.pl.

Laureaci MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej


MP Power AwardS – MP Power Projekt
Kategoria: Event/ Produkt launch
Foton – nowoczesna technologia internetowa (agencja: Zgoda Projekt, klient: Netia SA)

Kategoria: Event/ Promocja marki
Desperados – The Wildest Night Party 2013 (agencja: Walk Events, klient: Grupa Żywiec) 

Kategoria: Event/ Event firmowy
Gala Asseco Poland 360 (agencja: Focus Event, klient: Asseco Poland)
Spotkania regionalne sieci Bosch Service i AutoCrew (agencja: Live Marketing Concept – ICP Group SA, klient: Robert Bosch)

Kategoria: Event/ Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
Kampania komunikująca powrót Prudential na rynek polski (agencja: El Padre, klient: Prudential Polska)

Kategoria: Event/ Pozostałe formy
20. jubileuszowa gala Paszportów Polityki (agencja: Allegro, klient: Polityka Sp. z o.o. S.K.A.)

Kategoria: Incentive/ Incentive travel
Piraci z Seszeli (agencja: InDreams, klient: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie)

Kategoria: Incentive/ Program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel
Liga Mistrzów ING (agencja: InDreams, klient: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie)

Kategoria: Incentive/ Zintegrowana kampania incentive marketing
Netia Safari Live. Plemię Netii na tropie wartości. (agencja: Africa Line, Zgoda Projekt, klient: Netia SA)

Kategoria: Kongres
IPO Summit Warsaw 2013 (agencja: Jet Events, klient: Ministerstwo Skarbu Państwa, Giełda Papierów Wartościowych, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych)

Kategorie towarzyszące: CSR w branży eventowej
Misja Kilimanjaro – CSR podczas wyjazdu i treningów (agencja: Africa Line, klient: Orange, Samsung)
Z sercem do Laosu z HP GO! (agencja: Pracownia Przygód, klient: Hewlett Packard)

Kategorie towarzyszące: Aktywny outdoor
Szlakiem programu Infrastruktura i Środowisko (agencja: El Padre, klient: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego)

Kategorie towarzyszące: Catering
Projekt cateringowy dla United Emirates Airlines (Belvedere Catering by Design, klient: United Emirates Airlines)

Kategorie towarzyszące: Oprawa multimedialna
Koncertowy spektakl video mappingu 3D „Lao Che. Live. Powstanie Warszawskie” (Pro4Media, klient: Muzeum Powstania Warszawskiego)

MP Power Awards – MP Power 12
Kategoria: Meeting planner – marketer lub właściciel biznesowy
Magdalena Vielhaber, OEM/ FWS marketing activation manager, Castrol Polska

Kategoria: Meeting planner – dział zakupów
Katarzyna Łasińska, Category Head Conferences, Events, Travel Management, Bayer Polska

Kategoria: Meeting planner – stowarzyszenie
Agata Kołodziejczyk, koordynator konferencji naukowych, Stowarzyszenie Astronomia Nova

Kategoria: Meeting planner – agencja eventowa
Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu Mea Group

Kategoria: Meeting planner – agencja incentive
Agnieszka Kopińska, vice president Africa Line

Kategoria: Meeting planner – PCO / DMC
Anna Jędrocha, prezes zarządu, Symposium Cracoviense

Kategoria: Meeting planner – team building / outdoor
Grzegorz Boksa, właściciel, Horizont

Kategoria: Convention bureau
Anna Górska, prezes zarządu, Gdańsk Convention Bureau

Kategoria: Dostawca – venue
Jakub Szumielewicz, dyrektor wykonawczy, Legia Warszawa SA

Kategoria: Dostawca – multimedia
Grzegorz Kuć, wiceprezes zarządu, dyrektor sprzedaży, Trias Venue & Event Support

Kategoria: Dostawca – catering
Beata Bronowicz, dyrektor sprzedaży, Belvedere Catering by Design 

Kategoria: Open
Mirosław Przedpełski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej

Kreatywny Roku Branży Eventowej konkurs towarzyszący MP Power Awards
Kreatywny Roku Branży Eventowej 2013
Łukasz Gumowski, dyrektor kreatywny agencji Plej

Młody Kreatywny Branży Eventowej
Kat. 2
Paweł Grabowski, wyróżnienie

Kat. 3
Emilia Grochowska – Młody Kreatywny Branży Eventowej 2013
Weronika Śrutwa, wyróżnienie

MP Power Awards – MP Power Venue
Kategoria: Event Venue
Kopalnia Soli Wieliczka

Kategoria: Kongres Venue
Warszawskie Centrum Expo XXI

Kategoria: Outdoor Venue
Farma Krzyczki

Kategoria: Multi Venue
Międzynarodowe Targi Poznańskie

Źródło: MeetingPlanner.pl

Galeria: MP Power Awards

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Chyba tylko sami nagrodzeni przeczytają ten news.

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764