logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: MPM z nową strategią w social mediach

  PR 25.06.2020, przeczytano 968 razy
ilustracjastrzałka

MPM to polska firma oferująca od 30 lat sprzęt AGD do każdego domu. W ramach obsługi marki w internecie agencja Veneo poprowadzi komunikację MPM na Facebooku i Instagramie, zgodnie z nowym hasłem przewodnim „Mój przyjaciel domu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mpm-z-nowa-strategia-w-social-mediach,387537,artykul.html

Polski producent sprzętu gospodarstwa domowego, MPM, ma w swoim asortymencie ponad 250 produktów: m.in. wyciskarki wolnoobrotowe, suszarki do grzybów oraz owoców, chłodziarki do wina oraz sprzęt do zabudowy kuchni o niestandardowych wymiarach. Oferuje wszystko, co może być przydatne w naszym domu, w którym od czasu epidemii koronawirusa spędzamy więcej czasu niż dawniej.

Hasło „Mój przyjaciel domu” oraz nowa strategia komunikacji zaproponowane przez Veneo będą na profilu marki na Facebooku silnie wspierały działalność e-commercową firmy, łącząc ją z lifestylem. Kulinarne odkrycia i wirtualne podróże po świecie, mądre patenty mieszkaniowe przyciągnąć mają również młodszą grupę odbiorców, którą z pewnością zainteresuje również profil MPM na Instagramie.

Nowe hasło „Mój przyjaciel domu” wpisuje się w strategię komunikacji marki MPM, nawiązując do towarzyszącego jej od lat „Mój dom, moje królestwo”. Jego celem jest pokazanie, że marka MPM jest nie tylko dostawcą sprzętu AGD, ale również kompanem w codziennym życiu, towarzysząc nam zarówno w domowych obowiązkach, jak i przyjemnościach, takich jak spędzanie czasu z rodziną w domu. Z jej pomocą nasz dom będzie pełen radości i pozostanie zawsze czystym, funkcjonalnym i przyjaznym miejscem.

Veneo poprowadzi komunikację na profilach marki oraz kampanie Facebook Ads i Instagram Ads.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764