logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MPT FX-W-100+ Aqua: Ikonos w natarciu

  PR 14.06.2017, przeczytano 673 razy
ilustracjastrzałka

W fabryce z Opola z linii produkcyjnej zszedł nowy materiał, MPT FX-W-100+ AQUA jest pierwszym w historii producenta materiałem dedykowanym do druku atramentami wodnymi oraz pigmentowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mpt-fx-w-100%2B-aqua%3A-ikonos-w-natarciu,32813,artykul.html

Producent dopiero zaczyna swoją przygodę z materiałami dedykowanymi do druku atramentami wodnymi, dlatego są otwarci na wszelkie sugestie i opinie użytkowników. Przygotowana pierwsza partia nowej folii jest przygotowana specjalnie do testów przez klientów firmy.

Nowy materiał jest oparty na folii PVC ze specjalnym powleczeniem dostosowanym do druku atramentami wodnymi i pigmentowymi, wydruki charakteryzują się pięknymi, nasyconymi barwami oraz bardzo dobrym odwzorowaniem kolorów. Krótki czas schnięcia oraz szeroki gamut kolorystyczny sprawiają, że materiał ten charakteryzuje się wyjątkową łatwością zadruku. Materiał idealnie nadaje się do wszelkich krótko- i średniookresowych aplikacji wewnętrznych.

Wszyscy zainteresowani folią mogą zgłosić się do działu handlowego firmy w celu otrzymania darmowych próbek.

Źródło: Ikonos

www.ikonosmedia.eu


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Ikonos

(Media Ikonos Sp. z o.o.)

Ikonos o sobie:

Ikonos jest jednym z europejskich producentów mediów do druku wielkoformatowego z fabryką zlokalizowaną w Opolu. Oferujemy szeroką gamę produktów do dekoracji wnętrz (dedykowane do szkła, ścian, podłó itd), a także materiały do druku solwentowego, UV i sitodruku.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764