logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mr Target dołączył do Programu Google Elevator Top 20

  PR 23.08.2017, przeczytano 1043 razy

Mr Target, agencja marketingu efektywnościowego, uzyskał status Partnera Google i weźmie udział w elitarnym Google Elevator, jedynym w swoim rodzaju programie coachingowym przeznaczonym dla najlepszych agencji digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mr-target-dolaczyl-do-programu-google-elevator-top-20,33494,artykul.html

Do prestiżowego programu, który ma zapewnić przyspieszenie rozwoju biznesowego akredytowanych Partnerów, Google wybrał, spośród kilkuset polskich agencji, 20 najlepszych, a wśród nich Mr Target, który posiada potwierdzone certyfikatem Google umiejętności i wiedzę w zakresie AdWords - zaawansowanych technik reklamy online. Spełnia także wymagania Google dotyczące wydatków na reklamę, zapewnia sobie i klientom wzrost przychodów oraz utrzymuje i stale powiększa grono klientów. Udział w trwającej do kwietnia 2018 roku polskiej edycji zapewni Mr Target konsultacje dotyczące strategii pozyskiwania nowych zleceń, dostęp do najlepszych szkoleń dla kadry kierowniczej, programów, pomocy technicznej i najnowocześniejszych rozwiązań w komunikacji. Elevator jest też platformą wymiany doświadczeń ze specjalistami z  innych agencji, które zostały zaproszone do programu.

- Wykorzystamy te narzędzia. Będziemy czerpać z doświadczenia międzynarodowej firmy jaką jest Google, aby wznieść się na wyższy poziom i jeszcze lepiej służyć naszym klientom, osiągać dla nich jeszcze bardziej ambitne cele. – powiedział Jarosław Nowak, Prezes Mr Target.  – Od początku kładziemy nacisk na rozwój kompetencji cyfrowych i współpracę z Google. Przyjęcie nas do tego ekskluzywnego grona to dla nas zaszczyt, bo dowodzi, że Google uznał iż mamy duży potencjał. Uczestnictwo w programie pomoże nam zdobyć nowe umiejętności biznesowe. Jesteśmy agencją ambitną, innowacyjną, stosujemy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, by móc zagwarantować naszym klientom skuteczne i efektywne działania reklamowe, przejrzyste rozliczenia, oraz najwyższe standardy współpracy, dzięki czemu budujemy z nimi trwałe relacje.

- Program, jak powiedział jeden z uczestników ubiegłorocznej brytyjskiej edycji,  „przypomina potrójne espresso, dając wiedzę i narzędzia agencjom, by mogły one dostarczać wyjątkowe wyniki swoim klientom”. Jesteśmy gotowi do przyjęcia tej obiecującej dawki wiedzy i dziękujemy Google za zaproszenie. – dodaje Nowak.

Źródło: Mr Target

Dodatkowe informacje:

Mr Target jest agencją marketingu efektywnościowego działającą w Grupie SARE. Oferuje usługi w zakresie kompleksowego planowania mediów i ich optymalizacji w komunikacji marketingowej online. Ponadto koordynuje i agreguje wydawców i partnerów afiliacyjnych, oraz planuje i realizuje precyzyjnie targetowane kampanie audience e-mailingowe, wykorzystując autorską aplikację Go2Target. W ramach Mr Target funkcjonuje afiliacyjna platforma VideoTarget, która realizuje kampanie video marketingowe w sieci.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764