Mr Target, agencja marketingu efektywnościowego, uzyskał status Partnera Google i weźmie udział w elitarnym Google Elevator, jedynym w swoim rodzaju programie coachingowym przeznaczonym dla najlepszych agencji digitalowych.
Do prestiżowego programu, który ma zapewnić przyspieszenie rozwoju biznesowego akredytowanych Partnerów, Google wybrał, spośród kilkuset polskich agencji, 20 najlepszych, a wśród nich Mr Target, który posiada potwierdzone certyfikatem Google umiejętności i wiedzę w zakresie AdWords - zaawansowanych technik reklamy online. Spełnia także wymagania Google dotyczące wydatków na reklamę, zapewnia sobie i klientom wzrost przychodów oraz utrzymuje i stale powiększa grono klientów. Udział w trwającej do kwietnia 2018 roku polskiej edycji zapewni Mr Target konsultacje dotyczące strategii pozyskiwania nowych zleceń, dostęp do najlepszych szkoleń dla kadry kierowniczej, programów, pomocy technicznej i najnowocześniejszych rozwiązań w komunikacji. Elevator jest też platformą wymiany doświadczeń ze specjalistami z innych agencji, które zostały zaproszone do programu.
- Wykorzystamy te narzędzia. Będziemy czerpać z doświadczenia międzynarodowej firmy jaką jest Google, aby wznieść się na wyższy poziom i jeszcze lepiej służyć naszym klientom, osiągać dla nich jeszcze bardziej ambitne cele. – powiedział Jarosław Nowak, Prezes Mr Target. – Od początku kładziemy nacisk na rozwój kompetencji cyfrowych i współpracę z Google. Przyjęcie nas do tego ekskluzywnego grona to dla nas zaszczyt, bo dowodzi, że Google uznał iż mamy duży potencjał. Uczestnictwo w programie pomoże nam zdobyć nowe umiejętności biznesowe. Jesteśmy agencją ambitną, innowacyjną, stosujemy najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, by móc zagwarantować naszym klientom skuteczne i efektywne działania reklamowe, przejrzyste rozliczenia, oraz najwyższe standardy współpracy, dzięki czemu budujemy z nimi trwałe relacje.
- Program, jak powiedział jeden z uczestników ubiegłorocznej brytyjskiej edycji, „przypomina potrójne espresso, dając wiedzę i narzędzia agencjom, by mogły one dostarczać wyjątkowe wyniki swoim klientom”. Jesteśmy gotowi do przyjęcia tej obiecującej dawki wiedzy i dziękujemy Google za zaproszenie. – dodaje Nowak.
Źródło: Mr Target