logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mrożone Danonki w letniej kampanii

  PR 24.06.2019, przeczytano 514 razy
ilustracjastrzałka

Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mrozone-danonki-w-letniej-kampanii,382998,artykul.html

Lato to czas na mrożone Danonki

Jak co roku w sezonie letnim, tak i tym razem na sklepowych półkach pojawią się Danonki z patyczkami, które ułatwiają zmianę serka w pyszną, mleczną, mrożoną przekąskę. Samodzielne przygotowywanie tego letniego przysmaku to dodatkowa atrakcja dla dzieci. Zaś dołączony do produktu kolorowy patyczek to nie tylko gadżet, który gwarantuje dzieciom mnóstwo zabawy i radości z samodzielnego przyrządzania orzeźwiającej przekąski. To także inspiracja dla rodziców do tego, by w ciepłe dni podawać mrożone Danonki jako jedną z 3-4 rekomendowanych przez ekspertów porcji produktów mlecznych, które powinny się znaleźć w diecie dziecka.

Ciekawostki ze świata zwierząt i kolekcja patyczków do zebrania

Dzieci uwielbiają zwierzęta, a im bardziej zwierzę rzadkie i niezwykłe, tym większa dziecięca ciekawość. Tego lata Danonek rozbudzi zainteresowanie dzieci, odkrywając przed nimi zwierzęta potrafiące zmieniać kolory. Do każdego promocyjnego opakowania Danonków dołączony jest jeden z pięciu patyczków ze zwierzętami zmieniającymi ubarwienie, np. kameleonem, żabą – rzekotką drzewną, konikiem morskim, lisem polarnym lub ośmiornicą olbrzymią. Patyczki zmieniają barwę pod wpływem temperatury, dlatego przygotowując smakowitą dziecięcą przekąskę na lato – mrożone Danonki – można ją teraz połączyć z ciekawą opowieścią o osobliwościach zwierząt. To świetna okazja, by w okresie wakacyjnym kontynuować edukację w formie zabawy, przy okazji wzbogacając dietę dziecka o produkty mleczne, jakimi są Danonki. Patyczki ze zwierzątkami są jednocześnie łyżeczkami. Promocją objęte są wszystkie serki Danonki 50 g i 90 g dostępne w wielopakach.

- Wierzymy, że edukacja dzieci odbywa się nie tylko w szkole, ale każdego dnia, również w wakacje i zachęcamy rodziców do eksplorowania świata wraz z dziećmi. Treści edukacyjne podane w zabawnej, atrakcyjnej formie, przy wykorzystaniu znanego dzieciom Danonka pozwalają rozbudzać naturalną ciekawość dziecka do odkrywania świata. – mówi Ewa Jakuć, kierownik marki.

Danonki wspierają dziecięcą ciekawość świata

W ramach działań promocyjnych zaplanowano dystrybucję materiałów POS w sklepach, nowe opakowania produktów, a także 15-sekundowy spot reklamowy oraz kampanię telewizyjną i w social media, wykorzystującą edukację przez rozrywkę. Akcja promocyjna potrwa od czerwca do sierpnia 2019 r. Agencją odpowiedzialną za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację jest VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketingu i PR prowadzone przez Danone.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764