logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mrozu ambasadorem kampanii Jim Beam Always Welcome

  PR 23.07.2021, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Łukasz Mróz, artysta znany jako MROZU,  został polskim ambasadorem Jim Beam, w ramach największej w historii kampanii wizerunkowej tej marki, prowadzonej pod hasłem Jim Beam Always Welcome. W jej globalnej odsłonie biorą udział gwiazdy muzyki światowego formatu, jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice. Kampania promocyjna, wykorzystująca bogaty materiał wideo, połączona jest z wydarzeniami letnimi, w tym koncertami gwiazd, aktywnościami w punktach sprzedaży i lokalach oraz działaniami PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mrozu-ambasadorem-kampanii-jim-beam-always-welcome,392376,artykul.html

- Naszym głównym atutem jest doskonała whisky, która jest produkowana w tej samej rodzinie od 225 lat z bezkompromisowym przywiązaniem do jakości i tradycji. Nasz bourbon dojrzewa dwukrotnie dłużej niż wymaga tego amerykańskie prawo, co czyni go wyjątkowym, a jego smak sprawia, że delektują się nim ludzie na całym świecie. Również w Polsce Jim Beam jest doskonale znany i jest jedną z najlepiej sprzedających się whisky. Polska jest też jednym z pięciu najważniejszych rynków w Europie dla Jim Beam – komentuje Marta Krybus, Senior Brand Manager dystrybutora Jim Beam w Polsce – Stock Polska.

- Poprzez naszą kampanię chcemy sprawić, by Jim Beam stał się jeszcze bliższy naszym konsumentom. Chcemy opowiedzieć im o wartościach i emocjach, które leżą u podstaw marki, wprowadzić ich w świat swobody, beztroski i fajnej codzienności. Jim Beam to przecież nie poważne degustacje, ale spotkania z przyjaciółmi, także te całkowicie bez okazji, które sprawiają, że nawet zwykła rzeczywistość staje się niezwykła. Poprzez myśl przewodnią naszej kampanii „Always Welcome” chcemy zaakcentować, że niezależnie od miejsca i towarzystwa z Jim Beam każdy może poczuć się jak u siebie - jest mile widziany i zostaje gościnnie przyjęty, nawet jeśli kompletnie się tego nie spodziewa – mówi Agnieszka Wojtysiak, Senior Brand Manager Poland & Baltics w Beam Suntory.

Polska odsłona kampanii Jim Beam Always Welcome prowadzona będzie w różnych kanałach do końca grudnia 2021 i ma dotrzeć do 9 mln dorosłych konsumentów. Wszelkie aktywności i komunikaty na krajowym rynku „spinać” będzie postać Mroza. Artysta jest obecny w spotach reklamowych, które będą emitowane w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), będzie także wspierał aktywności w punktach on trade i off trade. Oprócz tego muzyk da latem 10 koncertów w ramach Welcome Sesion - eventów organizowanych przy strefach letnich Jim Beam AirStream w miejscowościach turystycznych i największych polskich miastach. Goście 200 wybranych lokali HoReCa będą mogli skorzystać z oferty Welcome Hours, w ramach której serwowany będzie Jim Beam Highball w różnych wersjach.

Ogólnoświatowa kampania z założenia oparta jest na promocji poprzez gwiazdy muzyczne. W ramach platformy Welcome Sessions, mającej na celu budowanie zaangażowania konsumentów, powstają teledyski stworzone specjalnie dla Jim Beam przez globalnych artystów – Jacka Garretta, Fontaines DC, Jose Gonzaleza oraz Wolf Alice. Będą one prezentować od kulis, w sposób niedostępny dla gości czy przypadkowych osób, wyjątkowe miejsca – te, w których każda z gwiazd po raz pierwszy poczuła się szczególnie ciepło powitana przez publiczność. Premiery teledysków będą miały miejsce raz w miesiącu na You Tube.

- Jim Beam z robił ciekawy, muzyczny projekt. Artyści wracają do miejsc, które miały dla nich szczególne znaczenie, bo tam przywitano ich wyjątkowo ciepło. Takie koncerty pamięta się bardzo dobrze. Ja tak pamiętam swoją pierwszą trasę klubową. Dlaczego zdecydowałem się na współpracę Jim Beam? Bo to taka marka, która mówi: nieważne kim jesteś, skąd, jaki masz kolor skóry, czy kibicujesz takiej, a nie innej drużynie, to nieistotne. Wszędzie, gdzie się pojawisz, jesteś zawsze miło widziany. Tu chodzi o akceptację, otwartość. Witasz się, uśmiechasz. Właśnie taka jest ta marka, taka jak ja – komentuje piosenkarz, producent i kompozytor Łukasz Mróz.

Za polską kreację kampanii odpowiada agencja Red8, zaś zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi Practum Consulting.

Źródło: Practum Consulting

www.practum.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764