logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MS Services dla Procter & Gamble

  PR 27.09.2006, przeczytano 879 razy

MS Services - agencja BTL specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży - realizuje działania promujące proszki do prania: Ariel, Vizir i Bonux.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ms-services-dla-procter-and-gamble,4503,artykul.html

MS Services jest jedną z 3 agencji BTL w Polsce, które przeprowadza działania promocyjne dla Procter & Gamble na terenie całej Polski. Akcja - realizowana przez MS Services w hipermarketach i supermarketach na teranie Polski południowej - ma charakter informacyjny i sprzedażowy. Rozpoczęła się na początku września i potrwa do ok. końca tego miesiąca.

MS Services to agencja BTL oferująca usługi kompleksowego wsparcia sprzedaży (merchandising, outsourcing sił sprzedaży, akcje sprzedażowe, promocje sprzedaży i eventy). Do tej pory agencja wspierała sprzedaż takich firm i marek, jak m.in.: Procter & Gamble, Danone, Masterfoods, Lexmark, Ahold, Pepsi, Tchibo, Wizzair. MS Services działa na rynku ogólnopolskim od 2003 roku, ale swoje kompetencje czerpie z blisko 15-letnich doświadczeń NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna (NAVO PGD) oraz jej poprzedników prawnych. Więcej informacji na temat MS Services jest dostępne pod adresem: www.msservices.pl.

Źródło: MS Services

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764