logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MSL dumne z laureatów tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes Lions 2020

  PR 18.05.2020, przeczytano 483 razy
ilustracja

W piątek, 15 maja zostali wyłonieni finaliści tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes 2020. W kategorii PR zwycięzcami konkursu zostali Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski z MSL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/msl-dumne-z-laureatow-tegorocznej-edycji-konkursu-young-creatives-cannes-lions-2020,387068,artykul.html

W tegorocznej edycji konkursu, podobnie jak w poprzednich latach, młodzi kreatywni mierzyli się z prawdziwymi briefami oraz oceną ekspertów w siedmiu kategoriach. Obradom w kategorii PR przewodniczyła Katarzyna Kamińska Hill+Knowlton Strategies, partnerem natomiast została organizacja - Kampania Przeciw Homofobii.

Zadaniem konkursowym było stworzenie w ciągu 24 godzin projektu strategii działań PR w odpowiedzi na brief przygotowany przez Fundację KPH.

- Zastanawialiśmy się w jaki sposób możemy przekonać młodych ludzi do stałego wsparcia organizacji za pomocą kroków, które nie będą wymagały od nich zbyt dużego zaangażowania. Tak zrodziła się idea #EatPayLove. Hasło przygotowanej przez nas kampanii, to nie tylko parafraza znanego tytułu książki i jej adaptacji filmowej, ale przede wszystkim trzy obszary działań, które pokrywają się z codziennymi zainteresowaniami, potrzebami i przyzwyczajeniami target grupy – młodych ludzi z dużych miast – mówią Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski z MSL, zwycięzcy kategorii PR w tegorocznym Young Creatives.

Przepis na sukces?

Laureaci, w części #Eat postanowili zorganizować LGBT Friendly Restaurant Week, co daje możliwość wsparcia organizacji poprzez dostarczenie wyjątkowego doświadczenia kulinarnego. Segment #Pay oparli natomiast na zbudowaniu programu partnerskiego, który umożliwia stałe wsparcie finansowe organizacji KPH poprzez Apple Pay i Google Pay. W ramach inicjatywy #Love postanowili podjąć współpracę z różnymi podmiotami, opowiadając m.in. historie ludzi - fajnych, uśmiechniętych i równych, a na których życie w realny sposób wpłynęła fundacja KPH.

- Tegoroczna wygrana jest dla nas powodem do ogromnej satysfakcji. Gdy poznaliśmy założenia briefu byliśmy zaskoczeni, podobnie jak większość uczestników. Pierwszy raz w naszej karierze zawodowej mieliśmy za zadanie opracować strategię komunikacji dla organizacji zajmującej się wsparciem społeczności LGBT. Tym bardziej cieszymy się, że nasza praca została doceniona przez członków jury, a jej efekty będziemy mogli obserwować w dalszych działaniach fundacji z nadzieją, że zachęcimy jeszcze więcej osób do wspierania tej społeczności. – wspomina Aleksandra Kolarczyk, MSL.

- Zwycięstwo w tak prestiżowym konkursie jak Young Creatives daje bardzo dużo satysfakcji i radości. Bardzo się cieszę, że nasze pomysły okazały się najlepsze wśród wielu znakomitych prac przygotowanych przez młodych, zdolnych PRowców. Ogromną przyjemnością i zaszczytem była możliwość współpracy z Aleksandrą i oboje mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas narzędzia zostaną wprowadzone w życie, pozwalając Stowarzyszeniu na zebranie środków do walki o prawa społeczności LGBT. – dodaje Jakub Świętochowski, MSL.

Jako zwycięski team, Kolarczyk i Świętochowski dołączą do grona uczestników największego festiwalu kreatywności – Cannes Lions 2021!

- Young Creatives to bezsprzecznie głos następnego pokolenia w public relations, który zagłuszy w ciągu najbliższych dziesięcioleci osiągnięcia tych, którzy dzisiaj reprezentują najsilniejsze agencje i największych klientów na najwyższych szczeblach. Tą nagrodę otrzymuje się za walkę w boju. Brief, kilkadziesiąt godzin i konieczność natychmiastowego dostarczenia rozwiązania, którego kształt oceniają osoby słynące ze swoich osiągnięć w branży. Żadna nagroda nie sprawiła nam tyle radości - jesteśmy z niej naprawdę dumni! – mówi Sebastian Stępak, prezes MSL.

ilustracjastrzałka

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nagrody w konkursie KTR 2020: przegląd wyników
Wśród laureatów KTR 2020 przyznano 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W rankingu rocznym na I miejscu znalazły się: agencja 180heartbeats + JUNG V. MATT, studio projektowe OSOM Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako Reklamodawca Roku.
Prace laureatów „Timecode Akcja Animacja” wyświatlane na 20 tys. ekranów
Co dzieję się online, nie zostanie tylko w online. Kreatywności nie da się zamknąć w domu, dlatego FCBBridge2Fun, TAA i Screen Network wspierają młodych twórców animacji, dając im możliwość pokazania szerokiej publiczności prac stworzonych w ramach konkursu Timecode Akcja Animacja.
Strategia marketingowa firmy MEWA okazała się przekonująca dwukrotnie – jury konkursu Effie Awards i konkursu BoB-Awards przyznały firmie brązową statuetkę za aktualną kampanię marketingową.
W czwartek, 3 grudnia br. o godz. 20:00 podczas finału konkursu organizowanego przez „Gazetę Wyborczą" poznamy kolejnego laureata Nagrody im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja". Podczas uroczystości pokazane zostaną najlepsze zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z finalistami konkursu....
Po raz czwarty z rzędu reklamy banku Credit Agricole zostały nagrodzone w konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764