logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MSL dumne z laureatów tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes Lions 2020

  PR 18.05.2020, przeczytano 321 razy
ilustracja

W piątek, 15 maja zostali wyłonieni finaliści tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes 2020. W kategorii PR zwycięzcami konkursu zostali Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski z MSL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/msl-dumne-z-laureatow-tegorocznej-edycji-konkursu-young-creatives-cannes-lions-2020,387068,artykul.html

W tegorocznej edycji konkursu, podobnie jak w poprzednich latach, młodzi kreatywni mierzyli się z prawdziwymi briefami oraz oceną ekspertów w siedmiu kategoriach. Obradom w kategorii PR przewodniczyła Katarzyna Kamińska Hill+Knowlton Strategies, partnerem natomiast została organizacja - Kampania Przeciw Homofobii.

Zadaniem konkursowym było stworzenie w ciągu 24 godzin projektu strategii działań PR w odpowiedzi na brief przygotowany przez Fundację KPH.

- Zastanawialiśmy się w jaki sposób możemy przekonać młodych ludzi do stałego wsparcia organizacji za pomocą kroków, które nie będą wymagały od nich zbyt dużego zaangażowania. Tak zrodziła się idea #EatPayLove. Hasło przygotowanej przez nas kampanii, to nie tylko parafraza znanego tytułu książki i jej adaptacji filmowej, ale przede wszystkim trzy obszary działań, które pokrywają się z codziennymi zainteresowaniami, potrzebami i przyzwyczajeniami target grupy – młodych ludzi z dużych miast – mówią Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski z MSL, zwycięzcy kategorii PR w tegorocznym Young Creatives.

Przepis na sukces?

Laureaci, w części #Eat postanowili zorganizować LGBT Friendly Restaurant Week, co daje możliwość wsparcia organizacji poprzez dostarczenie wyjątkowego doświadczenia kulinarnego. Segment #Pay oparli natomiast na zbudowaniu programu partnerskiego, który umożliwia stałe wsparcie finansowe organizacji KPH poprzez Apple Pay i Google Pay. W ramach inicjatywy #Love postanowili podjąć współpracę z różnymi podmiotami, opowiadając m.in. historie ludzi - fajnych, uśmiechniętych i równych, a na których życie w realny sposób wpłynęła fundacja KPH.

- Tegoroczna wygrana jest dla nas powodem do ogromnej satysfakcji. Gdy poznaliśmy założenia briefu byliśmy zaskoczeni, podobnie jak większość uczestników. Pierwszy raz w naszej karierze zawodowej mieliśmy za zadanie opracować strategię komunikacji dla organizacji zajmującej się wsparciem społeczności LGBT. Tym bardziej cieszymy się, że nasza praca została doceniona przez członków jury, a jej efekty będziemy mogli obserwować w dalszych działaniach fundacji z nadzieją, że zachęcimy jeszcze więcej osób do wspierania tej społeczności. – wspomina Aleksandra Kolarczyk, MSL.

- Zwycięstwo w tak prestiżowym konkursie jak Young Creatives daje bardzo dużo satysfakcji i radości. Bardzo się cieszę, że nasze pomysły okazały się najlepsze wśród wielu znakomitych prac przygotowanych przez młodych, zdolnych PRowców. Ogromną przyjemnością i zaszczytem była możliwość współpracy z Aleksandrą i oboje mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas narzędzia zostaną wprowadzone w życie, pozwalając Stowarzyszeniu na zebranie środków do walki o prawa społeczności LGBT. – dodaje Jakub Świętochowski, MSL.

Jako zwycięski team, Kolarczyk i Świętochowski dołączą do grona uczestników największego festiwalu kreatywności – Cannes Lions 2021!

- Young Creatives to bezsprzecznie głos następnego pokolenia w public relations, który zagłuszy w ciągu najbliższych dziesięcioleci osiągnięcia tych, którzy dzisiaj reprezentują najsilniejsze agencje i największych klientów na najwyższych szczeblach. Tą nagrodę otrzymuje się za walkę w boju. Brief, kilkadziesiąt godzin i konieczność natychmiastowego dostarczenia rozwiązania, którego kształt oceniają osoby słynące ze swoich osiągnięć w branży. Żadna nagroda nie sprawiła nam tyle radości - jesteśmy z niej naprawdę dumni! – mówi Sebastian Stępak, prezes MSL.

ilustracjastrzałka

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Grand Press Photo 2020 w Galerii Signs.pl
Jacek Szydłowski („Dziennik Wschodni”) wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2020. Zdjęcie Roku jego autorstwa przedstawia lekarkę z Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie na dyżurze w specjalnym namiocie do segregacji pacjentów podczas pandemii koronawirusa. Zwycięskie prace prezentujemy w Galerii...
Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764