logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MSL kontynuuje współpracę z festiwalem Golden Drum

  PR 24.07.2018, przeczytano 903 razy

Organizatorzy 25 edycji Golden Drum, jednego z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych na świecie, po raz trzeci zaprosili MSL do współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/msl-kontynuuje-wspolprace-z-festiwalem-golden-drum,37355,artykul.html

Sieć agencji MSL będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne na 17. rynkach Europy – w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Turcji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i we Włoszech. MSL współpracuje przy tym projekcie z agencjami partnerskimi oraz lokalnymi biurami Publicis Groupe. Doświadczenie zdobyte przy poprzednich edycjach pozwala na realizację efektywnych działań promujących jubileuszową edycję festiwalu.

Jak podkreśla Mojca Briščik, Dyrektor Generalna Festiwalu Golden Drum i Dyrektor Zarządzająca Słoweńskiej Izby Reklamowej: Byliśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z MSL przy poprzednich edycjach naszego festiwalu, dlatego zdecydowaliśmy się na jej kontynuację. Mamy gwarancję strategicznego doradztwa komunikacyjnego i pełnego spektrum możliwości, jakie oferuje agencja sieciowa o globalnym zasięgu.

Ostatnie tygodnie przed festiwalem to kluczowy okres dla jego promocji. Efekt działań będzie można śledzić na bieżąco w mediach, a jego punkt kulminacyjny nastąpi w dniu otwarcia festiwalu. Wśród szerokich działań, które realizujemy dla Golden Drum wyróżnić można media relations i komunikację w social mediach. Wykorzystując doświadczenie zespołu w obsłudze poprzednich edycji festiwalu odpowiadamy za kompleksowe działania medialne i dbamy o budowanie marki – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu, MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jurorka Golden Drum.

Golden Drum inspiruje najlepszych twórców świata i pozwala uczestnikom spojrzeć na świat oczami artystów. Daje im okazję do wysłuchania inspirujących wystąpień wybitnych prelegentów – nie tylko z branży kreatywnej i komunikacji marketingowej, ale także z innych dziedzin życia - uznanych na świecie artystów, muzyków i naukowców, którzy dzielą się swoją wiedzą i kreatywnością. Festiwal zgromadził ponad 42 000 profesjonalistów z ponad 40 krajów na całym świecie, a co roku łączy ponad 900 ekspertów z różnych branży.

Dwudziesty piąty Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową odbędzie się w dniach 17-19 października w Portorož, w Słowenii.

Ważne daty:

  • Rejestracja uczestników oraz delegatów: otwarta
  • Deadline na zapisy: 13 sierpnia 2018

Więcej informacji o Golden Drum na stronie: https://goldendrum.com/.

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MSL

mslgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764