logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MSL z nagrodą Sabre Awards 2020 EMEA za kampanię „Jutro bez smogu”

  PR 02.07.2020, przeczytano 612 razy

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich projektów. Statuetka SABRE przyznana MSL jest jedną z dwóch, które w tym roku trafiły do Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/msl-z-nagroda-sabre-awards-2020-emea-za-kampanie-_jutro-bez-smogu_,387643,artykul.html

Wśród kilkudziesięciu nagrodzonych w konkursie kampanii wyróżniony został prośrodowiskowy projekt MSL, zrealizowany w Krakowie dla ArcelorMittal Poland, największego producenta stali w Polsce. W ramach antysmogowej kampanii zachęcającej mieszkańców Krakowa do wymiany przestarzałych i wysokoemisyjnych pieców, huta ArcelorMittal w Krakowie przez wiele miesięcy gromadziła likwidowane źródła ciepła, by finalnie przetopić je na stojaki rowerowe, które przysłużyły się rozwojowi ekologicznego transportu rowerowego w mieście.

- Jesteśmy wyjątkowo dumni ze zwycięstwa kampanii „Jutro bez smogu” w tegorocznej edycji SABRE Awards EMEA, ponieważ stanowi ono najwyższą formę potwierdzenia słuszności obranego przez nas kierunku i dobrze wykonanej pracy – wyjaśnia Łukasz Kowalski, zastępca dyrektora zarządzającego MSL w Polsce i szef praktyki przemysłowej w regionie EMEA. - Mamy też wielką nadzieję, że nasza kampania spopularyzuje tego typu projekty, w ramach których spółki z sektora przemysłu ciężkiego, zobowiązane prawnie do przestrzegania rygorystycznych wymogów środowiskowych, są gotowe wykonać dodatkowy imponujący wysiłek organizacyjny i finansowy, wykraczający poza ich formalne zobowiązania, na rzecz walki z wielkimi wyzwaniami środowiskowymi – dodaje.

Kampania „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” była realizowana w ścisłej współpracy z krakowskim magistratem i wymagała zaangażowania zróżnicowanych grup odbiorców: od mieszkańców wymieniających stare piece i korzystających z miejskiego dofinansowania, przez urzędników, uczestników konkursów i plebiscytów, internautów biorących udział w głosowaniach na najciekawszy projekt czy miejsce, w którym stojaki zostaną postawione, aż po społeczności szkolne i akademickie.

Trwałym efektem projektu jest 350 stojaków rowerowych, które trafiły do krakowskiej przestrzeni miejskiej. Zostały zaprojektowane w Krakowie, nawiązują kształtem do Sukiennic i wyprodukowano je w krakowskiej hucie ze stali pochodzącej z wyeksploatowanych krakowskich pieców. Stal powstała w wyniku transformacji starych pieców na stojaki rowerowe wróciła, by służyć krakowianom w nowej ekologicznej formie, wspierając rozwój transportu rowerowego.

Kampania „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” została zrealizowana przez zespół korporacyjno-energetyczny prowadzony przez Marcina Obersztyna w ramach praktyki korporacyjnej MSL zarządzanej przez Łukasza Kowalskiego.

Źródło: MSLGROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764