logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MSL z nagrodą Sabre Awards 2020 EMEA za kampanię „Jutro bez smogu”

  PR 02.07.2020, przeczytano 376 razy

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich projektów. Statuetka SABRE przyznana MSL jest jedną z dwóch, które w tym roku trafiły do Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/msl-z-nagroda-sabre-awards-2020-emea-za-kampanie-_jutro-bez-smogu_,387643,artykul.html

Wśród kilkudziesięciu nagrodzonych w konkursie kampanii wyróżniony został prośrodowiskowy projekt MSL, zrealizowany w Krakowie dla ArcelorMittal Poland, największego producenta stali w Polsce. W ramach antysmogowej kampanii zachęcającej mieszkańców Krakowa do wymiany przestarzałych i wysokoemisyjnych pieców, huta ArcelorMittal w Krakowie przez wiele miesięcy gromadziła likwidowane źródła ciepła, by finalnie przetopić je na stojaki rowerowe, które przysłużyły się rozwojowi ekologicznego transportu rowerowego w mieście.

- Jesteśmy wyjątkowo dumni ze zwycięstwa kampanii „Jutro bez smogu” w tegorocznej edycji SABRE Awards EMEA, ponieważ stanowi ono najwyższą formę potwierdzenia słuszności obranego przez nas kierunku i dobrze wykonanej pracy – wyjaśnia Łukasz Kowalski, zastępca dyrektora zarządzającego MSL w Polsce i szef praktyki przemysłowej w regionie EMEA. - Mamy też wielką nadzieję, że nasza kampania spopularyzuje tego typu projekty, w ramach których spółki z sektora przemysłu ciężkiego, zobowiązane prawnie do przestrzegania rygorystycznych wymogów środowiskowych, są gotowe wykonać dodatkowy imponujący wysiłek organizacyjny i finansowy, wykraczający poza ich formalne zobowiązania, na rzecz walki z wielkimi wyzwaniami środowiskowymi – dodaje.

Kampania „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” była realizowana w ścisłej współpracy z krakowskim magistratem i wymagała zaangażowania zróżnicowanych grup odbiorców: od mieszkańców wymieniających stare piece i korzystających z miejskiego dofinansowania, przez urzędników, uczestników konkursów i plebiscytów, internautów biorących udział w głosowaniach na najciekawszy projekt czy miejsce, w którym stojaki zostaną postawione, aż po społeczności szkolne i akademickie.

Trwałym efektem projektu jest 350 stojaków rowerowych, które trafiły do krakowskiej przestrzeni miejskiej. Zostały zaprojektowane w Krakowie, nawiązują kształtem do Sukiennic i wyprodukowano je w krakowskiej hucie ze stali pochodzącej z wyeksploatowanych krakowskich pieców. Stal powstała w wyniku transformacji starych pieców na stojaki rowerowe wróciła, by służyć krakowianom w nowej ekologicznej formie, wspierając rozwój transportu rowerowego.

Kampania „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” została zrealizowana przez zespół korporacyjno-energetyczny prowadzony przez Marcina Obersztyna w ramach praktyki korporacyjnej MSL zarządzanej przez Łukasza Kowalskiego.

Źródło: MSLGROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Admind z nagrodą Red Dot 2020
Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.
Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
PIAP ogłasza konkurs na kampanię
Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie...
Za/Przeciw - Międzynarodowy konkurs na plakat
Międzynarodowy konkurs na plakat dla studentów i absolwentów, którzy ukończyli studia w ciągu ostatnich 5 lat.
Grand Video Awards 2020 – ruszają zgłoszenia
W szóstej edycji Grand Video Awards, konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci, jury wybierze laureatów w jedenastu kategoriach, w tym w nowej: Wideoklip. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764