logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mslgroup broni tytułu najlepszej firmy konsultingowej w regionie

  PR 04.05.2016, przeczytano 658 razy

Holmes Report ogłosił dziś listę 5 firm nominowanych do tytułu 2016 Eastern Europe PR Consultancies of the Year. Wśród wyróżnionych agencji znalazła się MSLGROUP CEE, która tytuł najlepszej firmy Public Relations otrzymała w 2015 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mslgroup-broni-tytulu-najlepszej-firmy-konsultingowej-w-regionie,28419,artykul.html

W uzasadnieniu nominacji Holmes Report napisał o intensywnej integracji sieci MSLGROUP w Europie Środkowo-Wschodniej. Oficjalna nominacja Sebastiana Hejnowskiego na stanowisko chief executive MSLGROUP CEE umocniła silną pozycję regionu w globalnych strukturach firmy.

Holmes docenił zacieśnienie współpracy z siostrzanymi agencjami w ramach Grupy Publicis, co pozwoliło MSLGROUP poszerzyć wachlarz kompetencji i oferowanych usług. Już teraz MSLGROUP współdzieli z nimi takich klientów jak GSK, Samsung, Renault, OMV. W 2016 roku MSLGROUP zyskała silniejszą regionalną strukturę, wzbogaconą o 11 rynków, na których od lat operują agencje Grupy Publicis (Publicis, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Starcom, ZenithOptimedia).

Zarządzany z Warszawy region CEE obsługuje coraz więcej multimarketowych kampanii dla takich klientów jak Bristol Myers-Squibb (9 rynków), P&G (6 rynków), Siemens, Honeywell i Reckitt Benckiser (4 rynki).

W 2015-2016 roku staliśmy się ważnym uczestnikiem dyskusji o współczesnej komunikacji PR oraz edukatorem rynku. Dołączyliśmy do opiniotwórczych gremiów - od organizacji branżowych przez festiwale i konkursy dedykowane PR, reklamie i komunikacji zintegrowanej. Głos MSLGROUP CEE wyszedł daleko poza granice regionu i ramy zarezerwowane dla tradycyjnej komunikacji PR. Na poziomie biznesowym przyniosło to agencji nowych klientów, wzrost organiczny i zwiększenie marżowości projektów.
– powiedziała Zofia Bugajna, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej.

Przy nominacji do tytułu najlepszej agencji Holmes Report zwrócił uwagę także na takie nowe rozwiązania i produkty MSLGROUP jak platforma insightową People’s Lab i DiverCity, które skupia inspirujących  liderów opinii, ekspertów nauk humanistycznych i ścisłych, artystów, mogących dostarczyć nowych, nieszablonowanych rozwiązań klientom agencji. Holmes wymienił także nagrodzony tydzień temu Certyfikatem Doskonałości digitalowy newsroom MSLGROUP Brand Heart. Już teraz agencja może poszczycić się bowiem aż 3 zdobytymi nagrodami od Holmes report. Poza Certyfikatem MSLGROUP dostała In2 SABRE Award EMEA za swoją nową stronę http://www.mslgroup.pl/. Drugie In2 SABRE MSLGROUP otrzymała za najlepszy program skierowany do pracowników  - platformę zarządzania wiedzą MIND.

W sumie agencja ma już 3 nagrody, a może wyjść z 11!  W konkursie o Gold Sabre Awards nadal walczy 7 projektów, realizowanych dla klientów MSLGROUP na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. O tytuł najlepszych kampanii PR powalczą polskie projekty „Projekt Klub”, zrealizowany dla marki Ballantine’s (Pernod Ricard) i „Podwórka Nivea” (Nivea Polska) oraz w kategorii digital kampania Malmy „Kuchnia Dantego” (Grupa Maspex Wadowice). Ponadto wyróżnione zostały kampanie rumuńskiej MSLGROUP The Practice, agencji należącej do regionu CEE, którego hub mieści się w Warszawie. Drugie biuro MSL-u nominowane zostało za kampanię Samsunga „TommorowMe” oraz kampanię „Pierwsza Digitalowa Galeria SUHD”, „Uśmiech za uśmiechem przez 20 lat” – projekt zrealizowany dla McDonald's i „Zakoduj swoją szansę”. 

Najważniejsza, 11 nagroda, to obrona tytułu Najlepszej Firmy Konsultingowej w regionie CEE. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się na gali SABRE Awards, organizowanej 25 maja w Berlinie. MSLGROUP EMEA jest liderem tegorocznych nominacji z 18 wyróżnionymi kampaniami, które pokonały 2400 zgłoszeń z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Także w kategorii najlepszych agencji regionalnych MSLGROUP okazała się najwyżej notowaną, Holmes Report poza regionem CEE nominował także biura MSL odpowiadające za Afrykę, kraje nordyckie, Niemcy i Włochy.

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764