logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mslgroup z tytułem „Best Corporate Consultancy in the World”

  PR 16.10.2013, przeczytano 628 razy

Wiodący komentator sektora komunikacji „The Holmes Report”, 14 października br. przyznał MSLGROUP tytuł „Best Corporate Consultancy in the World 2013”, podkreślając globalne możliwości sieci komunikacji strategicznej i zaangażowania Publicis Groupe w przestrzeni korporacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mslgroup-z-tytulem-best-corporate-consultancy-in-the-world,19950,artykul.html

MSLGROUP doprowadziła do współdziałania jednych z najbardziej znaczących potencjałów korporacyjnych na świecie, zrzeszając Kekst and Company w USA, Publicis Consultants w Paryżu, JKL w krajach nordyckich, Eastwei w Chinach oraz Capital MSL w Wielkiej Brytanii i na Środkowym Wschodzie. Wszystkie te firmy zapewniają niezwykły wachlarz usług doradczych z zakresu financial communications, corporate i public affairs. Widoczne to było już przed rokiem 2012, kiedy nastąpiło przejęcie niemieckiej firmy CNC, dzięki czemu najlepsze z wyspecjalizowanych spółek regionu EMEA znalazły się pod wspólnym dachem MSL – powiedział Paul Holmes, wydawca The Holmes Report.

Do najbardziej znamienitych działań można zaliczyć m.in. kampanie na 15 rynkach dotyczące świadomego przywództwa i public affairs na rzecz Światowej Rady Złota, usługi Kekst świadczone przy upadłości American Airlines i wynikłej z niej fuzji z US Airlines, zarządzanie reputacją i issue management dla Google w Niemczech i Włoszech, praca CNC przy przejęciu Vodafone/KDG, a także sprzedaż BMI Lufthansy na rzecz British Airways.

Od dawna wierzyliśmy w potęgę oferty holistycznej i prawdziwie globalnej grupy, opartej na specjalistycznej wiedzy najlepszych w swojej klasie firm działających w regionach. Łączenie tych jednostek z naszymi dynamicznymi zespołami w szybko rozwijających się gospodarkach Indii i Brazylii daje nam przewagę, którą zapewniamy dziś naszym klientom na całym świecie – skomentował Olivier Fleurot, CEO MSLGROUP.

Źródło: MSLGROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764