logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mslwarsaw zmienia się w Publicis Consultants

  PR 03.11.2015, przeczytano 477 razy

MSLWARSAW zmienia nazwę na Publicis Consultants i podkreśla tym samym bliską współpracę z agencjami reklamowymi wchodzącymi w skład Grupy Publicis w Polsce. Pracami agencji kierować będzie Joanna Kwiatkowska – Carbol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mslwarsaw-zmienia-sie-w-publicis-consultants,26439,artykul.html

Z dniem 2 listopada agencja MSLWARSAW zmieniła nazwę na Publicis Consultants. Zmiana jest podkreśleniem bliskiej współpracy z Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett, agencjami reklamowymi należącymi do portfela spółek Grupy Publicis w Polsce.

Stanowisko p.o. Dyrektora Zarządzającego objęła Joanna Kwiatkowska – Carbol, która z agencją związana jest od roku, a z branżą PR od ponad 14 lat. Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych kampanii, które zdobyły większość europejskich branżowych nagród. Posiada bogate doświadczenie w zakresie PR korporacyjnego, produktowego, kampanii antykryzysowych oraz Inwestor Relations.

- Przez ostatnie kilka lat zbieraliśmy doświadczenie dotyczące przekładania działań komunikacyjnych na realizację konkretnych celów organizacji. Coraz bliżej współpracujemy z naszymi siostrzanymi agencjami reklamowymi, dzięki czemu możemy dostarczać nowe rozwiązania związane z budowaniem świadomości marki i zarządzaniem reputacją – powiedziała Joanna Kwiatkowska – Carbol – p.o. Dyrektora Zarządzającego Publicis Consultants.

PUBLICIS CONSULTANTS

Budowanie zaangażowania to budowanie relacji pomiędzy markami i konsumentami oraz tworzenie treści, które przekładają się na wzrost wartości firmy lub instytucji. Publicis Consultants integruje wszystkie aspekty komunikacji, treści oraz wiedzy eksperckiej, w tym: media relations, zarządzanie reputacją, tworzenie strategii komunikacji, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi i budowanie wizerunku jako pracodawcy.

CZĘŚĆ GRUPY PUBLICIS

Publicis Consultants  należy do Grupy Publicis, trzeciej największej sieci komunikacyjnej na świecie, oferującej pełen zakres usług i umiejętności: reklamę tradycyjną i cyfrową, public affairs, eventy, zakup mediów i wyspecjalizowaną komunikację. Główne marki koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator Grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia.

Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 53 000 najwyższej klasy specjalistów.

Źródło: MSLGROUP Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764