logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MSN: większy polski zespół i nowe możliwości zakupu reklam

  PR 14.12.2016, przeczytano 686 razy

MSN Polska – cześć globalnego portalu firmy Microsoft – nawiązał współpracę z międzynarodową siecią Httpool w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/msn%3A-wiekszy-polski-zespol-i-nowe-mozliwosci-zakupu-reklam,30838,artykul.html

MSN Polska to część globalnego portalu firmy Microsoft działającego na ponad 50 rynkach. W listopadzie br. wygenerował w Polsce 200 mln odsłon w wersji internetowej dostępnej pod adresem MSN.com (70 mln na stronie głównej i 130 mln na stronach treści) i ponad 100 mln odsłon w aplikacjach. Skorzystało z niego 3,3 mln osób (ponad 12 mln UU). To plasuje go wśród największych serwisów informacyjnych.

Za sprzedaż reklam w portalu odpowiada firma AppNexus, jeden ze światowych potentatów w zakresie reklamy internetowej. Od 15 grudnia br. AppNexus i MSN Polska będą współpracować dodatkowo z firmą Httpool, która zajmie się obsługą kampanii dedykowanych. Kampanie programmatic nadal bezpośrednio będzie obsługiwał AppNexus.

Httpool to sieć reklamowa dynamicznie rozwijająca się w Europie Środkowej i Wschodniej oraz w Azji. Na potrzeby współpracy z AppNexus i MSN, firma rozbudowuje swoje warszawskie biuro. Dane kontaktowe do polskiego zespołu Httpool można znaleźć na stronie: www.httpool.pl.

– MSN stawia na współpracę z globalnymi liderami w zakresie reklamy internetowej. Reklama display i wideo oferowana jest poprzez AppNexus, natomiast reklama natywna poprzez firmę Taboola. Współpraca z Httpool pozwoli nam dotrzeć do lokalnych klientów reklamowych, którzy potrzebują dedykowanego wsparcia – mówi Michał Adamczyk, Market Lead MSN Polska. – Warto przy tym podkreślić, że MSN stosuje unikalne mechanizmy zapobiegania tzw. nadmiernej monetyzacji serwisu, dlatego nie stosuje żadnych „agresywnych” form reklamowych, a sama liczba miejsc reklamowych jest dużo mniejsza niż w innych serwisach informacyjnych. Na pierwszym miejscu stawiamy komfort użytkowników, a nie przychody. Zresztą to także korzystne dla reklamodawców, których przekaz nie ginie w natłoku innych reklam – dodaje Adamczyk.

W listopadzie w MSN Polska utworzono nowe stanowisko Monetization Managera, które objęła Ada Kuźnia-Tkaczyk, wcześniej Agency Sales Manager w firmie Ströer Digital Media. Jej zadaniem jest planowanie i koordynacja działań zwiększających przychody portalu. Z kolei od grudnia nową funkcję redaktora prowadzącego MSN Polska objęła Joanna Guzik, która przeszła do firmy Microsoft ze stanowiska kierownika wydawców strony głównej Rzeczpospolita OnLine. Do zespołu redakcyjnego dołączył także Wiktor Raczkowski z tygodnika „Przegląd”.

Źródło: Microsoft

www.microsoft.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764