logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

[m]spark szuka innowatorów z rynku Martech

  PR 18.04.2019, przeczytano 290 razy

23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii (MarTech). Rekrutacja potrwa do 10 maja. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.mspark.ac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mspark-szuka-innowatorow-z-rynku-martech,382154,artykul.html

Istotą programu akceleracyjnego [m]spark jest wsparcie merytoryczne, finansowe i sprzedażowe najlepszych projektów, które wykazują potencjał biznesowy i należą do szeroko rozumianego obszaru marketingu i nowych technologii. [m]spark jest dla startupów pomostem między pomysłem lub nowym produktem a jego dopasowaniem do potrzeb rynku i wdrożeniem u klientów. Celem programu akceleracyjnego jest przygotowanie startupów do prezentacji ich produktów przed klientami GroupM i nawiązanie współpracy w ramach realizacji nowych kampanii czy projektów. Dodatkowo, w ramach akceleracji badane są możliwości tworzenia produktów bazujących na synergii z rozwiązaniami technologicznymi GroupM.

Co można zyskać?

Uczestnicy programu akceleracyjnego będą mieli szansę zdobyć przekrojową i praktyczną wiedzę, zweryfikować modele biznesowe pod okiem doświadczonych ekspertów z branży digital marketingu oraz pozyskać finansowanie swojego pomysłu. Przez proces akceleracji uczestników przeprowadzą specjaliści i praktycy z bogatym doświadczeniem, którzy obecnie związani są z GroupM oraz domami mediowymi Mindshare, Mediacom i Wavemaker oraz Funduszem Venture Capital KnowledgeHub. W wyznaczeniu kierunku rozwoju oraz dopasowaniu produktu do oczekiwań klientów pomogą liderzy [m]spark i mentorzy, w tym m.in.: Krzysztof Dębowski, Bartosz Drozdowski, Paweł Lewandowski, Jarosław Pająk, Grzegorz Smyka, Paulina Sobieszek, Tomasz Szulkowski oraz Marcin Woźniak. Podczas spotkań akceleracyjnych nie zabraknie czasu na networking, wymianę doświadczeń biznesowych oraz indywidualne konsultacje z mentorami.

– Akcelerator ma przemyślaną formułę, jego cel oraz środki realizacji były jasno określone. Najbardziej doceniam bezpośrednie spotkania z klientami GroupM oraz możliwość doszlifowania projektu i sposobu jego komunikacji. Służyły temu indywidualne warsztaty i liczne wystąpienia – komentuje udział w poprzedniej edycji Tomasz Kopera, CEO Ignico.

– Dzięki udziałowi w akceleracji zostaliśmy przedstawieni kilku dużym klientom GroupM, a ich oczekiwania co do funkcjonalności PushAda wykraczały poza standardowe wdrożenie naszego narzędzia. Akceleracja [m]spark realnie przyspieszyła więc nasz rozwój zarówno pod względem technologicznym, jak i biznesowym – ocenia Karolina Kowalska, New Business Manager w PushAd.

Sprawdzony sposób na sukces

Podczas poprzedniej edycji, Akcelerator [m]spark wyłonił 16 startupów, które wzięły udział w akceleracji i z którymi GroupM nawiązał współpracę. Łącznie w 2018 r. przeprowadzonych zostało kilkadziesiąt kampanii reklamowych z użyciem produktów związanych z akceleratorem [m]spark. Organizatorzy zachęcają do zgłoszeń podmioty z takich obszarów martech jak: AI, chatboty, DSP, DMP, IOT, BIG DATA, blockchain, VR, content marketing, analitics and reporting, CRM, marketing automation, nowe formaty reklamowe, social media & social inteligence.

Źródło: [m]spark

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764