logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MTI-Furninova Polska: konkurs na logo

   30.05.2011, przeczytano 6024 razy
ilustracja
Meble z kolekcji organizatora

MTI-Furninova Polska produkująca mebla ogłasza konkurs na wykonanie projektu logotypu. Celem konkursu ma być stworzenie czytelnego i zapadającego w pamieć logo, które będzie znakiem rozpoznawczym firmy. Do wygrania jest 5000 zł, termin upływa 30 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mti-furninova-polska%3A-konkurs-na-logo,12614,artykul.html

Stworzenie logo organizatorzy chcieliby powierzyć grafikom profesjonalistom i pasjonatom. Logotyp powinien zawierać nazwę skróconą firmy tj. „mti furninova”. Kolorystyka, wielkość i krój fontu pozostaje dowolny.

W przypadku projektu zawierającego wkomponowany znak graficzny, pożądane jest aby powyższy znak w szczególnych sytuacjach mógł być wykorzystany bez nazwy firmy nie tracąc przy tym jednoznacznej identyfikacji wizualnej.

Konkurs zostaje ogłoszony z dniem 5 maja 2011r., a projekty logo należy przesyłać do dnia 30 czerwca 2011r. (liczy się data stempla pocztowego). Prace konkursowe zostaną ocenione przez komisję konkursową.

Zwycięzca konkursu zostanie powiadomiony bezpośrednio drogą mailową i telefonicznie przez pracownika MTI-Furninova Polska.

MTI-Furninova POLSKA jest polsko-szwedzką spółką produkującą wysokiej jakości meble tapicerowane.

Więcej informacji, regulamin: http://www.mti-furninova.pl/nowelogo/

Źródło: MTI-Furninova Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764