logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MTI-Furninova Polska: konkurs na logo

   30.05.2011, przeczytano 5962 razy
ilustracja
Meble z kolekcji organizatora

MTI-Furninova Polska produkująca mebla ogłasza konkurs na wykonanie projektu logotypu. Celem konkursu ma być stworzenie czytelnego i zapadającego w pamieć logo, które będzie znakiem rozpoznawczym firmy. Do wygrania jest 5000 zł, termin upływa 30 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mti-furninova-polska%3A-konkurs-na-logo,12614,artykul.html

Stworzenie logo organizatorzy chcieliby powierzyć grafikom profesjonalistom i pasjonatom. Logotyp powinien zawierać nazwę skróconą firmy tj. „mti furninova”. Kolorystyka, wielkość i krój fontu pozostaje dowolny.

W przypadku projektu zawierającego wkomponowany znak graficzny, pożądane jest aby powyższy znak w szczególnych sytuacjach mógł być wykorzystany bez nazwy firmy nie tracąc przy tym jednoznacznej identyfikacji wizualnej.

Konkurs zostaje ogłoszony z dniem 5 maja 2011r., a projekty logo należy przesyłać do dnia 30 czerwca 2011r. (liczy się data stempla pocztowego). Prace konkursowe zostaną ocenione przez komisję konkursową.

Zwycięzca konkursu zostanie powiadomiony bezpośrednio drogą mailową i telefonicznie przez pracownika MTI-Furninova Polska.

MTI-Furninova POLSKA jest polsko-szwedzką spółką produkującą wysokiej jakości meble tapicerowane.

Więcej informacji, regulamin: http://www.mti-furninova.pl/nowelogo/

Źródło: MTI-Furninova Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764