logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MTP organizuje Gift-Expo w centrum MT Polska

   02.08.2010, przeczytano 1152 razy

Międzynarodowe Targi Poznańskie nawiązały współpracę z MT Polska, na bazie której Targi Upominków Reklamowych Gift-Expo odbędą się w tym roku w Warszawie w centrum zarządzanym przez MT Polska. W rezultacie targi Gift-Expo zostaną zorganizowane w dniach 7-9 września br. w halach centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C. Organizatorem wydarzenia są Międzynarodowe Targi Poznańskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mtp-organizuje-gift-expo-w-centrum-mt-polska,11035,artykul.html

Wystawcami targów Gift-Expo są producenci i dystrybutorzy gadżetów, a także agencje i firmy oferujące usługi reklamowe. Jednym z celów tegorocznych targów jest pokazywanie kreatywnych rozwiązań dotyczących przygotowywania i wręczania upominków firmowych, by były one skutecznym narzędziem budowania pozytywnych więzi z klientami, promocji produktu i marki firmy. Targom Gift-Expo towarzyszyć mają seminaria i wykłady, podczas których uczestnicy będą mogli poznać m.in. techniki doboru upominków i sposoby na nadanie im wyjątkowego charakteru.

Wydarzeniem specjalnym podczas tegorocznego Gift-Expo będzie konferencja: GIFT EXPO SPORT rozpoczynająca cykl konferencji dotyczących marketingu sportowego. Tematem tegorocznej edycji jest „Klub marką – marka produktem – produkt towarem”. Konferencja kierowana do klubów sportowych oraz innych organizacji i firm związanych z tematyką sportową. Omawiane mają być m.in. kwestie związane z przygotowaniem i dystrybucją gadżetów, by spełniały one swoją funkcję wśród kibiców oraz z budowaniem kanałów dystrybucji, by gadżet był źródłem dochodów dla klubów.

Centrum Targowo-Kongresowe przy ul. Marsa 56C jest zlokalizowane 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Zapewnia 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek. Istnieje również możliwość dojechania komunikacją miejską - w sąsiedztwie kursuje 8 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich.

Źródło: MT Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764