logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mu Interactive x Huawei EBG: współpraca, która trwa

  PR 06.04.2021, przeczytano 854 razy
Bartosz Duchiński

MU Interactive przedłuża współpracę z Huawei Enterprise Business Group w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej B2B, polegającej na wsparciu klienta enterprise w dotarciu do klientów biznesowych poprzez multi-channel marketing i realizacje contentowe od kreacji po produkcję wideo. Z roku na rok poprzeczka wymogów zawieszana jest coraz wyżej, jednak to już czwarty raz, gdy MU Interactive wspiera i łączy swoje siły z Huawei Enterprise Business Group w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mu-interactive-x-huawei-ebg%3A-wspolpraca%2C-ktora-trwa,390903,artykul.html

MU Interactive wyróżniło się przede wszystkim historią owocnej współpracy, świetnymi wynikami rocznymi, doskonałą komunikacją oraz naturalnym zrozumieniem potrzeb Huawei Enterprise Business Group. Obie strony są podekscytowane perspektywami i możliwościami, jakie niesie ze sobą kolejne 12 miesięcy wspólnych działań.

– Jako polska, niezależna agencja wygrywająca od kilku lat przetargi dla firm Fortune 500 (Huawei na 49 pozycji!) z marketingowymi potentatami globalnymi oraz lokalnymi, bardzo cieszymy się z ostatecznego wyniku – komentuje Bartosz Duchiński, CEO MU Interactive. – Wierzymy, że jest to możliwe dzięki naszemu doświadczeniu, rzetelności i indywidualnemu podejściu do naszych klientów. Przetarg, zwłaszcza w zakresie kampanii B2B, jest zawsze procesem żmudnym i skomplikowanym – wymagającym dokładnej analizy skuteczności działań, ale ponad wszystko wsłuchania się w głos i potrzeby klienta. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu całego procesu. Było zdecydowanie i konkretnie, ale zawsze z wielką dozą wzajemnego szacunku. Chciałbym podziękować także agencjom, biorącym udział w przetargu, za dobrą i uczciwą rywalizację. Czynne konkurowanie z najlepszymi na rynku to zawsze cenne doświadczenie dla nas jako organizacji. – dodaje.

Satysfakcji nie ukrywa także Izabela Worsztynowicz, manager marketingu w Huawei Enterprise Business Group dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich.

- Pandemia niewątpliwie przyśpieszyła zmiany technologiczne na całym świecie, w wyniku czego nasz pion był zmuszony do weryfikacji celów, zamierzeń oraz perspektyw na przyszłość. Zapotrzebowanie na nowoczesne rozwiązania w zakresie systemów informatycznych, zarządzania danymi oraz cyfryzacji jest większe niż kiedykolwiek, dlatego właśnie w tym przetargu postawiliśmy na rzetelność i zrozumienie impetu, z jakim Huawei Enterprise Business Group wkracza w nową erę inteligentnych rozwiązań dla biznesu w całym regionie. Nasz dział stoi przed wielkim wyzwaniem, dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy z agencją, która świetnie odnajduje się w obsłudze wymagającego klienta B2B. Postawiliśmy na wieloletnie doświadczenie, elastyczność, szybkość reakcji oraz gotowość do podejmowania ryzyka, które znajdują swoje odbicie w wysokich ocenach od całego zaangażowanego zespołu Huawei Enterprise Business Group. Cieszymy się bardzo, że MU Interactive będzie nam towarzyszyć przez następne 12 miesięcy ciężkiej pracy na rzecz wspólnego rozwoju i zmian na lepsze.

Źródło: MU Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764