Magdalena Łukasiuk, jako head of PR, dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.
Agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, dom mediowy MediaHub inwestują w talenty, by wspierać swoje dalsze ambitne plany rozwoju, co już zaowocowało serią wygranych biznesowych. Agencja kreatywna MullenLowe pozyskała ostatnio nowe projekty m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L’Oreal Polska), a dom mediowy MediaHub - Kross, Columbus Energy, Squla.
- Rok 2022 jest szczególnie dobry dla spółek grupy: nie tylko zdobywamy nowy biznes, ale i osiągamy satysfakcjonujące wyniki z dotychczasowymi klientami - mówi Ewa Góralska, managing director MediaHub. A Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw, dodaje: - Po sukcesie kampanii Bez LGBT+ nie ma Polski pracujemy nad kolejnymi kreatywnymi pomysłami, które, jak mocno wierzymy, mają szansę zmieniać świat na lepsze. A Magda wnosi doświadczenie pracy przy projektach, które przebiły się do szerszej świadomości. Cieszymy się, że możemy ją powitać na pokładzie.
Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, która będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek będą obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów.
Nowa head of PR MullenLowe Group wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats +JUNG v MATT i wsparcie jej klientów. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie działania marek, jak: Niezniszczalna tęcza dla Ben&Jerry’s, A co gdyby? OLX, Helping Whopper Burger King czy Jestem kobietą Yes. Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut. Magdalena Łukasiuk jest orędowniczką różnorodności i równości. To jedna z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet, który jest szerszym projektem zmian na rzecz różnorodności w środowisku reklamy, marketingu i nie tylko. - Do MullenLowe Group przyciągnęła mnie możliwość pracy dla agencji dostarczających markom wysokiej jakości rozwiązań, różnorodny i multidyscyplinarny zespół, który stawia na długofalowe relacje - mówi Magdalena Łukasiuk. - Słyszałam także wiele dobrych opinii na temat kultury i wartości agencji. Warto choćby wspomnieć, że sieć Interpublic Group, z której doświadczeń czerpie polski zespół, w kwietniu zajęła wysoką piątą pozycję w rankingu najlepszych pracodawców na rzecz różnorodności w rankingu amerykańskiego “Forbesa”. To pokazuje, że ludzie są tu niezwykle ważni, a to dobrze rokuje - podkreśla.
Źródło: MullenLowe Group