logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR

  PR 08.06.2022, przeczytano 651 razy
ilustracja

Magdalena Łukasiuk, jako head of PR, dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-group-zatrudnia-magdalene-lukasiuk-jako-szefowa-pr,396192,artykul.html

Agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, dom mediowy MediaHub inwestują w talenty, by wspierać swoje dalsze ambitne plany rozwoju, co już zaowocowało serią wygranych biznesowych. Agencja kreatywna MullenLowe pozyskała ostatnio nowe projekty m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L’Oreal Polska), a dom mediowy MediaHub -  Kross, Columbus Energy, Squla.

- Rok 2022 jest szczególnie dobry dla spółek grupy: nie tylko zdobywamy nowy biznes, ale i osiągamy satysfakcjonujące wyniki z dotychczasowymi klientami - mówi Ewa Góralska, managing director MediaHub. A Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw, dodaje: - Po sukcesie kampanii Bez LGBT+ nie ma Polski pracujemy nad kolejnymi kreatywnymi pomysłami, które, jak mocno wierzymy, mają szansę zmieniać świat na lepsze. A Magda wnosi doświadczenie pracy przy projektach, które przebiły się do szerszej świadomości. Cieszymy się, że możemy ją powitać na pokładzie.

Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, która będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek będą obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów.

Nowa head of PR MullenLowe Group wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats +JUNG v MATT i wsparcie jej klientów. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie działania marek, jak: Niezniszczalna tęcza dla Ben&Jerry’s, A co gdyby? OLX, Helping Whopper Burger King czy Jestem kobietą Yes. Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut. Magdalena Łukasiuk jest orędowniczką różnorodności i równości. To jedna z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet, który jest szerszym projektem zmian na rzecz różnorodności w środowisku reklamy, marketingu i nie tylko. - Do MullenLowe Group przyciągnęła mnie możliwość pracy dla agencji dostarczających markom wysokiej jakości rozwiązań, różnorodny i multidyscyplinarny zespół, który stawia na długofalowe relacje - mówi Magdalena Łukasiuk. -  Słyszałam także wiele dobrych opinii na temat kultury i wartości agencji. Warto choćby wspomnieć, że sieć Interpublic Group, z której doświadczeń czerpie polski zespół, w kwietniu zajęła wysoką piątą pozycję w rankingu najlepszych pracodawców na rzecz różnorodności w rankingu amerykańskiego “Forbesa”. To pokazuje, że ludzie są tu niezwykle ważni, a to dobrze rokuje - podkreśla.

Źródło: MullenLowe Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764