logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR

  PR 08.06.2022, przeczytano 362 razy
ilustracja

Magdalena Łukasiuk, jako head of PR, dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-group-zatrudnia-magdalene-lukasiuk-jako-szefowa-pr,396192,artykul.html

Agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, dom mediowy MediaHub inwestują w talenty, by wspierać swoje dalsze ambitne plany rozwoju, co już zaowocowało serią wygranych biznesowych. Agencja kreatywna MullenLowe pozyskała ostatnio nowe projekty m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L’Oreal Polska), a dom mediowy MediaHub -  Kross, Columbus Energy, Squla.

- Rok 2022 jest szczególnie dobry dla spółek grupy: nie tylko zdobywamy nowy biznes, ale i osiągamy satysfakcjonujące wyniki z dotychczasowymi klientami - mówi Ewa Góralska, managing director MediaHub. A Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw, dodaje: - Po sukcesie kampanii Bez LGBT+ nie ma Polski pracujemy nad kolejnymi kreatywnymi pomysłami, które, jak mocno wierzymy, mają szansę zmieniać świat na lepsze. A Magda wnosi doświadczenie pracy przy projektach, które przebiły się do szerszej świadomości. Cieszymy się, że możemy ją powitać na pokładzie.

Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, która będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek będą obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów.

Nowa head of PR MullenLowe Group wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats +JUNG v MATT i wsparcie jej klientów. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie działania marek, jak: Niezniszczalna tęcza dla Ben&Jerry’s, A co gdyby? OLX, Helping Whopper Burger King czy Jestem kobietą Yes. Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut. Magdalena Łukasiuk jest orędowniczką różnorodności i równości. To jedna z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet, który jest szerszym projektem zmian na rzecz różnorodności w środowisku reklamy, marketingu i nie tylko. - Do MullenLowe Group przyciągnęła mnie możliwość pracy dla agencji dostarczających markom wysokiej jakości rozwiązań, różnorodny i multidyscyplinarny zespół, który stawia na długofalowe relacje - mówi Magdalena Łukasiuk. -  Słyszałam także wiele dobrych opinii na temat kultury i wartości agencji. Warto choćby wspomnieć, że sieć Interpublic Group, z której doświadczeń czerpie polski zespół, w kwietniu zajęła wysoką piątą pozycję w rankingu najlepszych pracodawców na rzecz różnorodności w rankingu amerykańskiego “Forbesa”. To pokazuje, że ludzie są tu niezwykle ważni, a to dobrze rokuje - podkreśla.

Źródło: MullenLowe Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764