logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Mediahub na 8 rynkach dla Western Union

  PR 24.06.2021, przeczytano 438 razy

Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-mediahub-na-8-rynkach-dla-western-union,392013,artykul.html

MullenLowe MediaHub będzie prowadził działania reklamowe w kanałach Google Ads, Microsoft Bing, Apple Search oraz paid social na platformach Facebook, Instagram oraz w komunikatorze Messenger. Celem kampanii performance marketingowych będzie rejestracja w serwisie Western Union oraz sprzedaż konkretnych usług finansowych.

- Klienci nastawieni na realizację KPI chętnie do nas wracają, bo dzięki skuteczności w digitalu pomagamy osiągać wyniki biznesowe zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Nasza wspołpraca z Western Union ma taki właśnie charakter – jest nastawiona na biznesowy wzrost na kluczowych dla Klienta europejskich rynkach - mówi Jakub Bieńkowski, Group Chief Digital Officer MullenLowe Group.

Western Union to kolejny duży klient, który zdecydował się powierzyć MullenLowe MediaHub kampanię prowadzoną równolegle na wielu rynkach. Za realizację działań dla Western Union odpowiada Marcin Bugajski, Head of SEM oraz Marek Fordoński, Head of Paid Social.

MullenLowe MediaHub dynamicznie wychodzi poza granice Polski. Firma w 2021 zrealizowała projekty międzynarodowe dla CCC, InPost, Vinted, Barbora, Netflix.

Źródło: MullenLowe MediaHub

www.mullenlowemediahub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764