logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Mediahub na 8 rynkach dla Western Union

  PR 24.06.2021, przeczytano 389 razy

Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-mediahub-na-8-rynkach-dla-western-union,392013,artykul.html

MullenLowe MediaHub będzie prowadził działania reklamowe w kanałach Google Ads, Microsoft Bing, Apple Search oraz paid social na platformach Facebook, Instagram oraz w komunikatorze Messenger. Celem kampanii performance marketingowych będzie rejestracja w serwisie Western Union oraz sprzedaż konkretnych usług finansowych.

- Klienci nastawieni na realizację KPI chętnie do nas wracają, bo dzięki skuteczności w digitalu pomagamy osiągać wyniki biznesowe zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Nasza wspołpraca z Western Union ma taki właśnie charakter – jest nastawiona na biznesowy wzrost na kluczowych dla Klienta europejskich rynkach - mówi Jakub Bieńkowski, Group Chief Digital Officer MullenLowe Group.

Western Union to kolejny duży klient, który zdecydował się powierzyć MullenLowe MediaHub kampanię prowadzoną równolegle na wielu rynkach. Za realizację działań dla Western Union odpowiada Marcin Bugajski, Head of SEM oraz Marek Fordoński, Head of Paid Social.

MullenLowe MediaHub dynamicznie wychodzi poza granice Polski. Firma w 2021 zrealizowała projekty międzynarodowe dla CCC, InPost, Vinted, Barbora, Netflix.

Źródło: MullenLowe MediaHub

www.mullenlowemediahub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764