Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.
MullenLowe MediaHub będzie prowadził działania reklamowe w kanałach Google Ads, Microsoft Bing, Apple Search oraz paid social na platformach Facebook, Instagram oraz w komunikatorze Messenger. Celem kampanii performance marketingowych będzie rejestracja w serwisie Western Union oraz sprzedaż konkretnych usług finansowych.
- Klienci nastawieni na realizację KPI chętnie do nas wracają, bo dzięki skuteczności w digitalu pomagamy osiągać wyniki biznesowe zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Nasza wspołpraca z Western Union ma taki właśnie charakter – jest nastawiona na biznesowy wzrost na kluczowych dla Klienta europejskich rynkach - mówi Jakub Bieńkowski, Group Chief Digital Officer MullenLowe Group.
Western Union to kolejny duży klient, który zdecydował się powierzyć MullenLowe MediaHub kampanię prowadzoną równolegle na wielu rynkach. Za realizację działań dla Western Union odpowiada Marcin Bugajski, Head of SEM oraz Marek Fordoński, Head of Paid Social.
MullenLowe MediaHub dynamicznie wychodzi poza granice Polski. Firma w 2021 zrealizowała projekty międzynarodowe dla CCC, InPost, Vinted, Barbora, Netflix.
Źródło: MullenLowe MediaHub