Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za wsparcie strategiczne i kreatywne profilu Douglas Polska na TikToku. Marka chce wykorzystać potencjał platformy, z której użytkownicy w dużej mierze czerpią informacje o produktach beauty.
Douglas Polska dostrzega wzrost znaczenia TikToka wśród konsumentów - dziś ma ponad 10 mln użytkowników w Polsce. Nie bez znaczenia dla nowej strategii marki jest fakt, że 80 proc. użytkowników deklaruje, że zdobyło na platformie nową wiedzę - wśród najczęściej wskazywanych tematów dominują: makijaż i pielęgnacja ciała.
- Dlatego na TikToku stawiamy na edukacyjny content - porady, trendy, informacje o nowościach - wyjaśnia Ewa Sadowska, head of marketing communication Douglas Polska. - Chcemy się wyróżnić na tle dominującej w naszej kategorii estetyki Instagrama. I choć dopiero zaczynamy, mamy ambicję być jednym z czołowych kont retailer beauty - podkreśla.
Poza wsparciem przy oficjalnym debiucie Douglas Polska na TikoToku, MullenLowe Warsaw, korzystając z narzędzi platformy zajmuje się koncepcjami kreatywnymi oraz nadzorem produkcyjnym contentu.
- Douglas jest marką, która idealnie wpisuje się w środowisko TikToka - mówi Przemysław Półtorak, digital director MullenLowe Warsaw. - Mamy więc zielone światło do realizacji komunikacji wyróżniającej markę na tle konkurencji. TikTok to także idealne miejsce do realizacji celów biznesowych, związanych z uruchomienie profilu i na tym się obecnie skupiamy - dodaje.
Źródło: MullenLowe Warsaw