logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Warsaw odpowiada za komunikację Douglas Polska na Tiktoku

  PR 13.12.2022, przeczytano 369 razy

Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za wsparcie strategiczne i kreatywne profilu Douglas Polska na TikToku. Marka chce wykorzystać potencjał platformy, z której użytkownicy w dużej mierze czerpią informacje o produktach beauty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-warsaw-odpowiada-za-komunikacje-douglas-polska-na-tiktoku,398340,artykul.html

Douglas Polska dostrzega wzrost znaczenia TikToka wśród konsumentów - dziś ma ponad 10 mln użytkowników w Polsce. Nie bez znaczenia dla nowej strategii marki jest fakt, że 80 proc. użytkowników deklaruje, że zdobyło na platformie nową wiedzę - wśród najczęściej wskazywanych tematów dominują: makijaż i pielęgnacja ciała.

- Dlatego na TikToku stawiamy na edukacyjny content - porady, trendy, informacje o nowościach - wyjaśnia Ewa Sadowska, head of marketing communication Douglas Polska. - Chcemy się wyróżnić na tle dominującej w naszej kategorii estetyki Instagrama. I choć dopiero zaczynamy, mamy ambicję być jednym z czołowych kont retailer beauty - podkreśla.

Poza wsparciem przy oficjalnym debiucie Douglas Polska na TikoToku, MullenLowe Warsaw, korzystając z narzędzi platformy zajmuje się koncepcjami kreatywnymi oraz nadzorem produkcyjnym contentu.

- Douglas jest marką, która idealnie wpisuje się w środowisko TikToka - mówi Przemysław Półtorak, digital director MullenLowe Warsaw. - Mamy więc zielone światło do realizacji komunikacji wyróżniającej markę na tle konkurencji. TikTok to także idealne miejsce do realizacji celów biznesowych, związanych z uruchomienie profilu i na tym się obecnie skupiamy - dodaje.

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764