logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Warsaw promuje Wilkinson Sword Hydro5 w Polsce, Czechach i na Węgrzech

  PR 03.03.2023, przeczytano 639 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” ruszyła kolejna kampania przygotowana przez MullenLowe Warsaw dla Wilkinson Sword. Oprócz Polski działania prowadzone są także w Czechach i na Węgrzech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-warsaw-promuje-wilkinson-sword-hydro5-w-polsce%2C-czechach-i-na-wegrzech,399158,artykul.html

W nowej akcji promującej maszynkę Wilkinson Sword Hydro5, trójka influencerów rusza w podróż pociągiem, która połączy wszystkie kraje. Marka powierzyła im specjalną misję #TrainYourStyle* - sztafeta influencerów przemierza trasę od Balatonu po Bałtyk, by ze spotkanymi w pociągu osobami porozmawiać o ich celu podróży, stylu, ulubionych gadżetach. Każdy influencer ma ze sobą metrową makietę produktu i jednocześnie drogowskaz. Podróż rozpoczyna się Balatonfured nad Balatonem, skąd wyrusza Daniel Horvath, fotograf i twórca wideo. Odwiedza Budapeszt, a potem Bratysławę, gdzie spotyka Jakuba Smreka, czeskiego sportowca, łączącego miłość do sportów walki z social mediami. Czech jedzie kolejno do Brna i Pragi, a we Wrocławiu przekazuje makietę Filipowi Głodkowi, polskiemu ambasadorowi marki. Przez Wrocław i Warszawę, Głodek wyruszy do Gdańska i zakończy sztafetę nad Bałtykiem. Influencerzy zrelacjonują podróż w swoich social mediach. Również w kanałach marki będzie można zobaczyć wideo relację z każdego etapu podróży. Dla konsumentów, którzy będą chcieli przetestować maszynkę WS Hydro5, marka przygotowała specjalną promocję w internetowej drogerii Notino. Kampania potrwa do końca marca.

- My łączymy a nie dzielimy - mówi Mateusz Góral, senior brand and media manager central Europe Edgewell Personal Care Poland. - Zależało nam, by inkluzywność naszej marki, którą podkreślamy w komunikacji, tym razem przyjęła dosłowną formę. To my, wszyscy, konsumenci i reklamodawcy tworzymy styl ulicy, pociągu, dworca, czy każdej innej przestrzeni miejskiej. Dlatego ważne jest to aby każdy styl został doceniony, bo to jest Wasz i nasz oryginalny styl! - dodaje.

Dla MullenLowe Warsaw to kolejna w ostatnim czasie kampania Wilkinson Sword. Przypomnijmy, że agencja przygotowuje komunikację dla całego regionu Europy Środkowowschodniej

- Choć konsumentów z tych krajów sporo łączy, za każdym razem to ciekawe wyzwanie zarówno pod względem językowym, kulturowym jak i organizacyjnym - mówi Anna Stawska, group account director MullenLowe Warsaw. - Ale najwięcej przyjemności sprawia nam obserwowanie reakcji konsumentów i influencerów. Autentyczność komunikacji naprawdę się opłaca - dodaje.

Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Wavemaker.

Influenserzy akcji  #Train your style:

  • Węgry: Daniel Horvath, fotograf i twórca wideo
  • Czechy: Jakub Smerk, zawodnik startujący w walkach MMA
  • Polska: Filip Głodek, personal chef

Źródło: MullenLowe Warsaw

Dodatkowe informacje:

*Wykorzystano tu podwójne znaczenie angielskiego słowa train, które oznacza pociąg, ale także ćwiczyć.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764