logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service

  PR 01.06.2023, przeczytano 823 razy
ilustracja
Od lewej - Joanna Jurczak, Maja Korzeniewska, Zofia Szozda, Aleksandra Zientara

Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-warsaw-wzmocnila-kreacje-i-client-service,400248,artykul.html

Zatrudnienie nowych osób wynika z rozszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami m.in. Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland), Bayer,  Maybelline New York (L’Oreal Polska), jak i nowymi - Douglas Polska czy Kinder (Ferrero Polska).

- Mamy wspaniałą grupę klientów, którzy nieustannie oczekują od nas o świeżości myślenia – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny MullenLowe Warsaw. - Wierzymy, że dzięki nowym talentom oraz ich nowatorskim pomysłom będziemy mogli proponować naszym klientom kreatywne rozwiązania, które zapewnią im pozycję leaderów na rynku – dodaje.

Dla Joanny Jurczak to powrót do agencji po kilku latach przerwy - pracowała w niej w czasie, gdy funkcjonowała pod szyldem Lowe GGK. Teraz jako art director tworzy team z copywriter Klaudią Brzezińską. Jurczak ma w sumie 12 lat doświadczenia pracy w branży. Zdobywała je także w MTV Networks, TBWA, GPD i Agencji Subko. W portfolio ma projekty BTL, ATL i digital m. in dla takich marek jak Nivea, Knorr, Oriflame, Lidl, HBO, Raiffeisen Polbank, Axa, Plus, Auchan. Zna się także na animacji, tworzyła choćby oprawy graficzne dla programów VH1, MTV. Za projekty dla marki Sirène, którą współtworzyła otrzymała nagrody Dobry Wzór i Must Have.

Z kolei Maja Korzeniewska - jako junior art director i Zofia Szozda - junior copywriter, tworzą w MullenLowe team. Korzeniewska wcześniej pracowała jako freelancer dla teatru Soho i Mercedes Benz Group. Ukończyła Polsko Japońską Akademię Technik Komputerowych w Warszawie. Natomiast Zofia Szozda pracuje w branży od trzech lat. Zaczynała od stażu w kreacji w agencji H2O. Potem przeszła do Narodowego Instytutu Dziedzictwa - tu jej zespół za kampanię „Stocznia Gdańska warta UNESCO” został nagrodzony Złotym Spinaczem. Potem pracowała kolejno w agencji PR M&CC Consultants i była specjalistką od social mediów w hotelach Sheraton i Westin.

Aleksandra Zientara została zatrudniona jako junior account executive w zespole group account director Anny Stawskiej. Nowa junior account executive MullenLowe Warsaw w branży pracuje od listopada 2021 - wcześniej na takim samym stanowisku w agencji Still Like. Zdobywała tam głównie doświadczenie przy projektach CSR oraz koordynowała social media klientów.

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764