logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Warsaw wzmocniła strategię i digital

  PR 06.02.2023, przeczytano 688 razy
ilustracja

Marta Głowacka jako digital strategist dołączyła do działu strategii MullenLowe Warsaw. Dawid Rakowski został influencer managerem w agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-warsaw-wzmocnila-strategie-i-digital,398876,artykul.html

MullenLowe Warsaw sukcesywnie poszerza kompetencje w obszarze digital, wychodząc naprzeciw potrzebom marek dla których pracuje. Agencja w minionym roku odnotowała wzrost projektów kreatywno-cyfrowych od stałych klientów - m.in. L’Oreal Polska oraz pozyskała nowych jak Douglas Polska.

- Nasi nowi specjaliści mają duże doświadczenie pracy nad cyfrowym contentem czy angażowaniem społeczności marek - mówi Kinga Grzelewska, managing partner & creative director MullenLowe Warsaw. - Rozwijali także swoje umiejętności przy prestiżowych i nagradzanych projektach. Wnoszą do agencji kompetencje, które będą doskonałym uzupełnieniem naszej dotychczasowej oferty – dodaje.

Marta Głowacka dołączyła do zespołu strategów zarządzanych przez Rafała Lampasiaka, strategy directora. Nowa digital strategist skupi się głównie na pracy dla klientów agencji - w prowadzeniu marek wykorzysta m.in. zdobyty w 2021 roku certyfikat Dimaq. Pomoże także rozwijać kompetencje strategiczne i digital w całej MullenLowe Group (oprócz agencji MLW należy także dom mediowy Mediahub). Głowacka w branży pracuje od 12 lat z czego połowę po stronie klienta, a drugą połowę  agencji. Zaczynała w dziale online marketingu Groupon, gdzie prowadziła działania w social mediach. Po pięciu latach dołączyła do startup’u marki GLOV i jako online marketing manager odpowiadała m.in. za wdrożenie sklepu online, planowanie i produkcję contentu oraz współpracę z influencerami. Potem została startegy plannerką w Isobar Polska, gdzie współtworzyła strategie komunikacji dla takich klientów jak Estée Lauder, Audi, McDonald’s - kampanię tej marki 2forU Stories nagrodzono brązowym Effie. Następnie przeszła do Saatchi & Saatchi, gdzie jako creative strategist odpowiadała za obsługę OBI.

Natomiast Dawidowi Rakowskiemu powierzono koordynację współpracy z influencerami w dziale digital, zarządzanym przez Przemysława Półtoraka, digital directora. Nowy influencer manager w reklamie pracuje od czterech lat.  Doświadczenie zdobywał w agencji Searchway, ale także jako freelancer w branżach takich jak: Web3, NFT, beauty, FMCG, oraz motoryzacja. Zajmował się również organizacją eventów dla zagranicznych twórców w różnych częściach świata - m.in.  na Mykonos, z udziałem modela Jaya Alvarreza czy gwiazdy kulturystyki Sergi Constance. Rakowski prowadzi również własne kanały w social mediach - na Instagramie śledzi go 174 tys. fanów.

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764