logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Warsaw wzmocniła zespół obsługi klienta

  PR 18.01.2024, przeczytano 558 razy
ilustracja

MullenLowe Warsaw powiększyła zespół w dziale client service o nowe osoby. Do agencji wróciła Agnieszka Krynicka, obejmując stanowisko account director. Zatrudniona Paulina Grys, wspiera koordynację projektów digital. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-warsaw-wzmocnila-zespol-obslugi-klienta,402782,artykul.html

Agnieszka Krynicka, która pracowała już w MullenLowe Warsaw w latach 2015-2017, teraz jako account director będzie odpowiadała za obsługę nowych klientów agencji, w tym m.in. za Philip Morris Polska. Wnosi do współpracy blisko 15 letnie doświadczenia pracy w reklamie. Oprócz MullenLowe Warsaw zdobywała je w lokalnych i globalnych agencjach reklamowych, m.in. w Walk Creative i Isobar, a ostatnio w BITEME!concept. Obsługiwała klientów z różnorodnych branż, koordynując działania marketingowe takich marek jak: Energizer, Wilkinson Sword, PZU, Xenna, Piątnica, Kinder, Winiary, Costa Coffee, Wyborowa, Wawel, Bridgestone, Ballantine's. Współtworzony przez Agnieszkę projet: Ballantine's Heartbeats, został nagrodzony w konkursach KTR i Innovation, a kampania galaretek WINIARY "Lato pełne smaku" brązowym Effie. Realizowała działania marketingowe właściwie we wszystkich kanałach komunikacji z czasem rozwijając coraz większe kompetencje w digitalu. 

Natomiast Paulina Grys, która w branży marketingowej pracuje od czterech lat, dołączyła do zespołu MullenLowe Warsaw na stanowisko junior project manager w dziale digital. Jej głównym obszarem odpowiedzialności są strony internetowe klientów, w tym renomowanych marek takich jak Maybelline New York, Garnier i L'Oreal Paris. Wcześniej pracowała w agencji eventowej PMV  dla klientów takich jak Braun, Kotanyi, Pringles, Dyson.

Prace działu obsługi klienta koordynuje Aleksandra Wiśniewska, client service director, a działem digital zarządza Przemysław Półtorak digital director. 

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Jan Rybicki na stałe dołącza do redakcji Weekend.Gazeta.pl
Jan Rybicki, zwycięzca pierwszej edycji konkursu „Polska Stories”, na stałe dołącza do zespołu serwisu Weekend.Gazeta.pl. Wcześniej, w ramach projektu dedykowanego młodym reporterom i reporterkom, brał udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikował swój finałowy reportaż na łamach Weekend.Gazeta.pl. Po zakończeniu konkursu współpracował z...
Zmiany kadrowe i awanse w Agencji DDOB
W ramach dążenia do ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich usług, Agencja DDOB wprowadziła kilka kluczowych zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse mają na celu wzmocnienie struktur firmy oraz zapewnienie dalszego jej dynamicznego rozwoju.
Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group
Garden of Words Group powitała na swoim pokładzie Eryka Skolarskiego, który dołączył w kwietniu bieżącego roku. Garden of Words Group to 3 agencje wyspecjalizowanych w różnych modelach komunikacji. Każda z nich łączy w sobie obsługę 360 z zakresu marketingu.
Marcin Madej nowym Head of Subscription DGP
Wraz z początkiem maja stanowisko Head of Subscription w Dzienniku Gazecie Prawnej objął Marcin Madej. Blisko dwie dekady doświadczenia na rynku wydawniczym będzie wykorzystywać w Grupie INFOR PL jako osoba odpowiedzialna za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764