logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mullenlowe Warsaw z kolejną kampanią dla firmy Provident

  PR 04.03.2021, przeczytano 514 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Komunikacja, za którą odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, koncentruje się na pozytywnych emocjach, jakich dostarcza realizacja planów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mullenlowe-warsaw-z-kolejna-kampania-dla-firmy-provident,390468,artykul.html

Działania reklamowe wpierające produkt „Super Prosta Pożyczka 3000 – 3300”, oparte są na popularnym przeboju z 2000 roku i opowiadają o satysfakcji ze zrealizowanych planów, która jest  kluczowym elementem formatu komunikacji.

- W nowych spotach Provident nie skupia się na przedmiotach, które możemy kupić za dodatkową gotówkę, lecz na planach, które są znacznie głębszą motywacją niż sama chęć posiadania. Bohaterowie kampanii realizują swoje plany na szczęście oraz starają się uszczęśliwić swoich najbliższych. Kupując przedmioty, kupują tak naprawdę satysfakcję i radość z realizacji swoich planów – podkreśla Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu e-commerce i komunikacji marketingowej Provident Polska.

Kampania wystartowała 3 marca i jest emitowana w kanałach telewizyjnych. MullenLowe Warsaw jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii oraz kreacji kampanii. Agencja przygotowała trzy spoty (30- i 2x15- sekundowy), opowiadające zabawną historię o codziennych planach, które możemy zrealizować w domach podczas pandemii, takich jak np. kurs nauki online.

- Nową strategię firmy zamknęliśmy w haśle „Na szczęście mam plan", które poprzez grę słów, mówi nie tylko o tym, że Provident służy pomocą swoim klientom w każdej życiowej sytuacji, ale także o tym, że pomaga im realizować plany na życiowe szczęście, zadowolenie i spełnienie – podkreśla Marcin Nowak, Dyrektor Kreatywny MullenLowe Warsaw, odpowiedzialnej za kampanię. - Plany na szczęście" przedstawiamy w konwencji intrygujących portretów naszych bohaterów. Wszystkie pokazane są w przewrotny sposób, przyciągając uwagę widzów wesołym zderzeniem wizji planu i jego realizacji – dodaje.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764