logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: MullenLowe Warsaw z konkursem dla Vision Express

  PR 09.10.2024, przeczytano 249 razy
ilustracja

MullenLowe Warsaw zorganizowała konkurs konsumencki dla Vision Express pod hasłem „Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!"


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mullenlowe-warsaw-z-konkursem-dla-vision-express,406020,artykul.html

Agencja MullenLowe Warsaw we współpracy z Vision Express uruchomiła nowy konkurs konsumencki pod hasłem „Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!". Działania promocyjne są częścią aktualnej kampanii i prowadzone głównie na platformach social media, w tym na Facebooku.

Zasady konkursu są proste i przejrzyste. Uczestnicy mają za zadanie przesłać zdjęcie z osobą z innego pokolenia oraz opisać wspólne pasje. Zgłoszenia można nadsyłać poprzez stronę konkursową: https://visionexpress.pl/konkurs-pokolen.

Do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym: voucher wyjazdowy od Slowhop.pl, karty podarunkowe do Vision Express o wartości 1000 zł i 500 zł oraz aparat Instax mini 12 z zestawem wkładów.

Konkurs jest częścią szeroko zakrojonej strategii komunikacyjnej, przygotowanej przez agencję MullenLowe Warsaw, która opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowym oraz aktywacyjno-wizerunkowym. Inspiracją do kampanii są autentyczne doświadczenia klientów Vision Express, a w centrum komunikacji znajduje się użytkownik, jego historie i potrzeby.

Vision Express to kolejny klient obsługiwany zarówno kreatywnie jak i mediowo przez MullenLowe Group.

Źródło: MullenLowe Warsaw

www.mullenlowe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764