logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullenlowe Warsaw zatrudnia i awansuje

  PR 13.10.2022, przeczytano 253 razy
ilustracja
Od lewej Marta Sielska, Wiktoria Bańska i Agata Gnypek

Agata Gnypek dołączyła do działu digital agencji kreatywnej MullenLoweWarsaw i wzmocniła team pracujący dla Delikatesów Centrum. Natomiast Marta Sielska i Wiktoria Bańska odpowiedzialne za projekty cyfrowe dla L’Oreal Polska awansowały w tym zespole.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullenlowe-warsaw-zatrudnia-i-awansuje,397596,artykul.html

MullenLowe Warsaw znacznie się rozwinęła podczas pandemii dzięki nowym wygranym biznesowym i wzrostowi projektów kreatywno-cyfrowych od stałych klientów. Wygrała m.in. przetarg na obsługę Maybelline New York należącej do L’Oreal Polska i od czerwca sukcesywnie co miesiąc uruchamia nową kampanię marki. Rozszerzyła także współpracę z Henkel, realizując kampanie Pattex.

- Rozwijając się wspólnie z naszymi klientami od miesięcy starannie budujemy dobrze sprofilowany pod ich potrzeby zespół - wyjaśnia Przemysław Półtorak, digital director w MullenLowe Warsaw. - Stawiamy na nowe osoby z ciekawym doświadczeniem w cyfrowym świecie jak Agata, ale także na ekspertów w naszym zespole, które jak Marta i Wiktoria w ostatnich tygodniach udowodniły, że potrafią za tym szybko zmieniającym się światem nadążyć. Mamy obecnie blisko 20-osobowy team bogaty w wiedzę i pomysły, reagujący na potrzeby klientów, który jest w stanie z sukcesem realizować strategiczne projekty – podkreśla.

Agata Gnypek została zatrudniona jako digital account managerka i powierzono jej zadanie koordynacji obsługi Delikatesów Centrum oraz nowo pozyskanych projektów. W reklamie pracuje blisko sześć lat - wcześniej m.in. w K2 i Biurze Podróży Reklamy. Prowadziła projekty m.in. dla Pepsi kampanie nawet dla 32 krajów, w tym telewizja, digital, social media), Finlandia Vodka (social media, współpraca z influencerami) oraz Warty i CD Projekt.

Natomiast Marta Sielska, dotąd project managerka awansowała na senior project managerkę. Do jej głównych zadań należy koordynacja digitalowych projektów L’Oreal Polska m.in. marek Garnier, Mixa, Maybelline i NYXa. W reklamie od ośmiu, a w MullenLowe Warsaw pracuje od pięciu lat. Oprócz L'Oreal Polska, obsługiwała Van Pur i Łomżę, Pernod Ricard i Ballantine's oraz Zbyszko (w tym Veroni). Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencji MillionYou i pracowała dla marek takich jak LOT, Nestle i Lion, Miasta St. Warszawa czy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, a także w agencji LiquidThread - m.in. Frisco (kampanie 360) i T-Mobile (digital).

Wiktorii Bańska, wcześniej na stanowisku juniorskim, została project managerką.  Obecnie do jej głównych obowiązków należy nadzorowanie kampanii dla marki Maybelline oraz planowanie prac związanych ze stronami www - głównie dla Garnier. Ma na koncie wcześniejsze kampanie dla Maybelline oraz uczestniczyła w planowaniu działań z influencerami m.in.: dla marki Garnier (Czysty Squad) oraz COTY (Bourjois, Rimmel, Max Factor, Wella).

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764